نایب رییس مجلس:

رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه، روی هیتلر را سفید کرد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳:۳۹
کد خبر: ۲۰۶۵۵۱
رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه، روی هیتلر را سفید کرد
مسلمانان با اقتداری برآمده از ایمان، سلاح و صلاح در برابر رژیم صهیونیستی با قدرت ایستادگی می‌کنند.

«سید محمدحسن ابوترابی فرد» نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه، روی هیتلر را در جنایت سفید کرد و کوس رسوایی مدعیان دفاع از حقوق بشر را به صدا در آورد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام ابوترابی فرد در جمع راهپیمایان روز قدس و در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان افزود: دفاع مسلمانان از ارزش های دینی و مقاومت باعث شده است که چهره جنایتکار صهیونیست ها هر روز نمایانتر شود.

وی در ادامه اظهار داشت: مسلمانان با اقتداری برآمده از ایمان، سلاح و صلاح در برابر رژیم صهیونیستی با قدرت ایستادگی می کنند و امت اسلام در سایه گوهر گرانبهای عمل صالح، سعادت دنیا و آخرت را رقم خواهد زد.

ابوترابی فرد بیان کرد: مسلمانان جایگاه والای خود را در پرتو وحدت اسلامی، همبستگی دینی و حرکت در زیر پرچم ولایت باید حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان، مدرسه انسان سازی است که بشر را با راه تربیت دینی آشنا می سازد، ابراز امیدواری کرد که امت اسلام با الهام از آموزه های دینی و واقعیت های تاریخی، قله های عزت و اقتدار را همچنان فتح کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهترین عمل، عملی است که مداومت داشته باشد و این تداوم اعمال صالح است که انسان را به پیروزی می رساند.

وی خاطر نشان کرد: اعمال صالح متناسب با ظرفیت روحی و توان جسمی افراد برگزیده شود تا تداوم در آن مشهود باشد.

وی با ذکر مثالی تداوم برگزاری نماز جمعه در کشور را عامل داشتن جامعه ای با بصیرت و فهم سیاسی و ارزشهای والای دینی دانست و گفت: رمز موفقیت علما نیز تداوم در فراگیری علوم است.

ابوترابی فرد اظهار داشت: افرادی اهل استقامت و پایداری هستند که در مدرسه توحید زانو زده باشند و چنین افرادی شایسته فرود ملائکه الهی بر خود هستند.

وی تصریح کرد: مسلمانان در برابر رویارویی با دنیای بلا و سختی و پر آشوب، صبور باشند که خداوند برای آنها قله های کمال و عزت و اقتدار سیاسی را رقم زده است.

وی با بیان اینکه داشته ها نباید ما را از هدف های والا باز دارد، اضافه کرد: ایران با پایداری و ایستادگی در برابر نظام سلطه، امتی پیروز است که می تواند برای ملت های دیگر نماد اقتدار باشد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : با عزم و اراده ای جدی باید ساختار اجرایی کشور و سیستم اجرایی را به سمت متناسب سازی، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی هدایت کرد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر تولید، کار و مدیریت صحیح مصرف، راه برون رفت از همه تنگناهاست که باید از تمام توان خود در این زمینه بهره بگیریم.

وی در پاسان افزود: نظام اسلامی با محوریت ولی فقیه و رهبری عادل، صالح و هوشمند که نقشه راه را برای ما تعریف و ترسیم می کند رمز وحدت ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز