در نطق میان دستور؛

کولیوند از موضع‌گیری دولت در مقابل استکبار جهانی تشکر کرد

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۲۵۵۹۰
کولیوند از موضع‌گیری دولت در مقابل استکبار جهانی تشکر کرد
از دولت به واسطه رعایت خطوط اصلی نظام و موضع گیری صحیح در مقابق استکبار جهانی تشکر می‌کنم.

نایب رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلس مجلس انگلستان را شیطان صفت و بزرگ تروریست جهان خواند و گفت: از دولت به واسطه رعایت خطوط اصلی نظام و موضع گیری صحیح در مقابق استکبار جهانی تشکر می کنم و انتظار می رود در مذاکرات هسته ای با جدید کامل و در مسیر اصلی اهداف نظام اقدام کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدجواد کولیوند در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با درود و سلام به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و دعا برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در روزهای اخیر شاهد رفتار غیر انسانی با ترفندهای شیطانی توسط آمریکای جهان خوار و تعدادی از همدستان آنها در مبارزه ای دروغین با گروه های تروریستی که خود متولدکننده آن بودند هستیم.

نماینده مردم اشتهارد و البرز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ملت های دنیا شاهد رفتاری مضحک و یک روند جنایتکارانه با همدستی برخی کشورهای اروپایی و منطقه خاورمیانه در کشورهای عراق و سوریه هستند، افزود: در این روند علاوه بر اینکه برخورد جدی با گروه های تروریستی نشد بلکه با یک ترفند سیاسی زیرساخت های اساسی کشورهای ذیربط مورد هدف قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: به همه کشورهایی که با آمریکا همدست شده اند توصیه می کنیم هر چه سریعتر راه خود را از این کشور جدا کنند چرا که ریختن خون مظلومان دامن آن کشورها را نیز می گیرد.

کولیوند ادامه داد: یکی از رفتارهای نامناسب در فضای بین المللی مذاکره آقای کامرون نخست وزیر انگلستان با رئیس جمهوری ایران بود و همانطور که انتظار می رفت با توجه به عدم اعتمادی که همواره در طول تاریخ در رفتارهای آنان بوجود آمده است و مشاهده شد کامرون در اقدام خبیثانه مجددا رفتار شیطانی خود را به نمایش گذاشت و موضوعاتی را که در شأن کشور خود و سایر کشورهای استعماری بود را به کشور و مردم شریف ما نسبت داد.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: باید اعلام کرد اولا شما در فضای بین المللی قیم مردم در کشورهای دیگر نیستید که چنین سخن می گویید ثانیا ملل دنیا شما و کشور شما را خوب شناخته است و همدستی شما در حمله به کشور سوریه و عراق مشخص کرده است تروریست های کنونی در امتداد اقدامات و اهداف شما اقدام می کنند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس انگلستان را شیطان صفت و بزرگ تروریست جهان خواند و گفت: از دولت به واسطه رعایت حفظ خطوط اصلی نظام و موضع گیری صحیح در مقابق استکبار جهانی تشکر می کنم و انتظار می رود در مذاکرات هسته ای با جدید کامل و در مسیر اصلی اهداف نظام اقدامات لازم به عمل آید.

کولیوند در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در چندین تذکر مقرر شد وزارت راه و شهرسازی برنامه عملیاتی برای اتمام اتوبان شهید همت ارائه دهد که تا کنون این موضوع انجام نشده و درخواست تسریع در این رابطه را داریم.

وی ادامه داد: وزیر نیرو در خصوص تأسیس شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز اقدام عملی انجام نداده است و مجددا اعلام می کنیم تسریع در ایجاد شرکت مذکور از ضروریات استان است.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: علی رغم اعلام در بودجه های 92 و 93 وزارت نفت تا کنون شرکت گاز استان البرز را مستقل نکرده و نسبت به تأسیس این شرکت اقدامی نشده است. مؤکدا این خواسته را مطرح و از وزیر نفت می خواهیم دستور جدی را صادر کند.

وی تأکید کرد: تعیین تکلیف نحوه واگذاری معادن به بخش خصوصی یکی از دغدغه های کشور است، موانع متعدد دستگاه های ذیربط باعث به وجود آمدن رانتی مضحک و سخیف شده است از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست می شود با جدید وارد عمل شود و نسبت به رفع این معضل چاره ای بیاندیشد.

نایب رئیس کمیسیون شوارها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از دولت تقاضا داریم با جدیت در خصوص بحث اشتغال که یکی از دغدغه های جدی کشور در شهرها و روستاها است برنامه عملیاتی ارائه کند و همچنین تدبیری صحیح در خصوص تأمین نشدن سهم دولت در قطار شهری کلان شهرها به ویژه البرز و شهرستان کرج اتخاذ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز