تابش در گفت و گو با برنا:

مسئله جوانان دچار غفلت شده و برای رفع آن باید راهکار قانونی ارائه دهیم

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۵۳۵۵۰
مسئله جوانان دچار غفلت شده و برای رفع آن باید راهکار قانونی ارائه دهیم
ما باید جوانان را از زیر سایه ورزش جدا کنیم و اگر نشد ساختار را تقویت کنیم.

محمدرضا تابش عضو فراکسیون ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه وزارت ورزش و جوانان در مجلس گفت: من از نمایشگاه بازدید کردم و برگزاری این نمایشگاه قطعا موثر خواهد بود ولی نباید به برگزاری نمایشگاه اکتفا کنیم.

تابش در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا افزود: ما باید جوانان را از زیر سایه ورزش جدا کنیم و اگر نشد ساختار را تقویت کنیم. مسئله جوانان دچار نوعی غفلت شده، باید پیگیری شود و برای آن راهکار قانونی ارائه دهیم.

وی در ادامه افزود: ما از نسلی هستیم که انقلاب کردیم. در آن زمان بلافاصله امام (ره) نهادی با خواسته مردم ایجاد کرد در شرایطی که از زیر نظر یک کشور استبدادی بیرون آمده بودیم.

وی اظهار داشت: حال این سوال پیش می آید که ما الان برای جوانان چه کاری انجام داده ایم؟ جوان نیازمند شادابی و نشاط است. این روزها برخی برنامه های مجاز را می بینیم که نمی توانند به اجرا در بیایند که متولی آن فقط کمیسیون فرهنگی نیست و وزارت ورزش و جوانان هم به عنوان یک متولی باید رسیدگی کند.

تابش گفت: این روزها از نظر شغلی، فکری، مسکن خلاء و ضعف های زیادی در جوانان می بینیم که بهتر است از صاحبنظران و حتی خود جوانان که علم خوبی دارند دعوت کنیم که طرح های نوینی برای ساماندهی امور جوانان ارائه دهند که حداقل اگر زمینه پویایی فراهم نمی شود یک امید به آینده در جوانان ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که بودجه حلال مشکلات نیست اظهار داشت: برای حل مشکلات بودجه باید از آدم ها و فکرهای بودجه ساز استفاده کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی که فکر، خلاقیت و بودجه در کنار هم باشد و از نبوغ انسان ها نیز استفاده کنیم قطعا در کنار هم می توانیم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز