برومند در موافقت با لایحه بودجه:

کاهش وابستگی بودجه به نفت از نقاط برجسته لایحه است

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۶۲۶۷۵
کاهش وابستگی بودجه به نفت از نقاط برجسته لایحه است
نماینده مردم پارس آباد در مجلس، کاهش وابستگی بودجه به نفت را از نقاط برجسته لایحه بودجه 94 عنوان کرد.

نماینده مردم پارس آباد در مجلس، کاهش وابستگی بودجه به نفت را از نقاط برجسته لایحه بودجه 94 عنوان و تاکید کرد که این مساله این فرصت را فراهم می آورد تا به سایر بخش‌ها از جمله کشاورزی و صنعت توجه شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حبیب برومند که در موافقت با کلیات لایحه بودجه صحبت می‌کرد، با بیان اینکه لایحه بودجه امسال لایحه‌ای کارشناسی شده است، گفت: ما نمایندگان مجلس نیز موظف هستیم لایحه بودجه و یا هر حادثه ملی را به طور مجموع مورد بررسی قرار دهیم.

وی ضمن انتقاد از اینکه هیچ دولتمردی به استان متبوعش جهت افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌ای سفر نکرده است، گفت: اما انصاف حکم می‌کند که از نکات برجسته لایحه بودجه 94 نیز یاد کرد. نخست اینکه اولین بار است وابستگی بودجه به نفت به یک سوم کاهش می‌یابد و اگر لایحه بودجه هیچ نقطه قوتی نداشت همین موضوع یک نقطه قوت به شمار می‌رود.

نماینده مردم پارس آباد در مجلس خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته بیشتر تکیه بودجه به نفت بود اما این مساله اکنون باعث می‌شود که وابستگی به نفت کاهش یافته و سایر بخش‌ها از جمله کشاورزی و صنایع مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس توجه به اقتصاد دانش بنیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی را از دیگر نکات حائز اهمیت در بودجه 94 عنوان کرد و گفت: توجه به احکام برنامه پنجم نیز از برجستگی دیگر لایحه بودجه 94 می‌باشد که در این لایحه از سوی دولت مورد توجه قرار گرفته است.

برومند در پایان با اشاره به وضعیت بودجه عمرانی ابراز امیدواری کرد که این موضوع بهبود یافته و افزایش چشمگیر و قابل دفاعی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز