کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با برنا:

هتاکان به مطهری با اسلام و ولایت فقیه مخالف هستند

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱:۰۹
کد خبر: ۲۶۸۹۲۱
هتاکان به مطهری با اسلام و ولایت فقیه مخالف هستند
متاسفانه این اشخاص با زیر پا گذاشتن آرمان‌های امام(ره) پا را از خطوط قرمز نظام فراتر گذاشته و علاوه بر مخالفت با اصل ولایت فقیه، با دین مبین اسلام نیز مخالفت کردند.

کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، در خصوص حمله برخی اشخاص تندرو به علی مطهری و زخمی شدن او از سوی این افراد گفت: ظاهرا دام‌گستری‌های اشخاص خودحق‌پندار، افراطی و جریان‌های رادیکالی در حق نمایندگان آزاده و برخی دولتیان پایانی ندارد.

او ادامه داد: ما از امام راحل بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی آموخته‌ایم که مصالح نظام را بر همه چیز ترجیح دهیم و اجازه ندهیم چهره نورانی اسلام ناب با برداشت‌های متحجرانه و واپس‌گرایانه و رفتارهای خودسرانه و خشن افراطی سیاه شود.

پیرموذن اظافه کرد: اما متاسفانه این اشخاص با زیر پا گذاشتن آرمان‌های امام(ره) پا را از خطوط قرمز نظام فراتر گذاشته و علاوه بر مخالفت با اصل ولایت فقیه، با دین مبین اسلام نیز مخالفت کردند.

این نماینده مردم اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: لذا بنده از مسولین هرسه قوه می‌خواهم تا با جدیت تمام با این دسته افراد مقابله و برخورد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز