آلیا به برنا خبر داد

حضور اشخاص برجسته جدید در کمیته ۷+۸

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۹:۱۸
کد خبر: ۶۲۵۳۸
حضور اشخاص برجسته جدید در کمیته ۷+۸
عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: کمیته 7+8 در ادامه قدم‌هایی که در گذشته برداشته شده، ساز و کار وحدت اصولگرایان را ایجاد خواهد کرد.

فاطمه آلیا عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا، با بیان اینکه آقاتهرانی، صفارهرندی، فدایی و زاکانی از طرف نمایندگی فکری که منتصب  بر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و گرایش های مربوط به تحول خواهان است جزو کارگروه وحدت اصولگرایان قرار گرفته اند، اظهار داشت: همچنین در کمیته 7 نفره علاوه بر عسگراولادی، حداد عادل، ولایتی، ابوترابی و تقوی، دو نفر دیگر،  آیت الله حسینی بوشهری و آیت الله کعبی نیز اضافه شده اند که این اسامی تا کنون قطعی شده است.


نماینده مردم تهران در خانه ملت تصریح کرد: کمیته 7+8 در ادامه قدم هایی که در گذشته برداشته شده، ساز و کار وحدت اصولگرایان را ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت این افراد در شهرستان ها برای رسیدن به وحدت، گفت: تعیین سازو کار وحدت به دنبال قدم های قبلی و با هدف ارائه لیست واحد توسط اصولگرایان، دنبال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا چون هدف این است که لیست واحد ارائه شود با نمایندگان ظرفیت های مختلفی که در جامعه وجود دارد رایزنی و گفت و گو خواهد شد البته جامعتین در ردیف احزاب و گروه ها نیستند بلکه نقش راهبری دارند و کمک می کند تا وحدت اتفاق بیافتد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز