کرمی راد در گفت وگو با برنا

هیأت رییسه طرح نظارت بر نمایندگان را در اولویت قرار دهد

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۶:۰۵
کد خبر: ۶۲۷۳۱
هیأت رییسه طرح نظارت بر نمایندگان را در اولویت قرار دهد
نماینده مردم کرمانشاه گفت: کمیسیون تخصصی و هیأت رییسه فرصت را چنان فراهم کنند تا طرح نظارت بر نمایندگان در اولویت قرار گیرد.
محمد کرمی راد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا در ارزیابی خود از عملکرد کمیسیون مشترک و هیأت رییسه در بررسی طرح نظارت بر نمایندگان اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که می بایست در مجلس هشتم به اتمام برسد تصویب طرح نظارت بر نمایندگان است.

وی افزود: در هنگام بررسی آن در صحن علنی جمعی از نمایندگان عکس العمل های منفی خود را نسبت به بعضی از مواد آن نشان داده است و این مسأله باعث شد که بر روی این طرح تجدید نظر شود و این تجدید نظر موجب تأخیر در بررسی این طرح در صحن علنی شد.

کرمی راد افزود: امیدوارم در روزهای آینده این طرح با سرعت و با دقت بیشتری بررسی شده و به اتمام برسد زیرا این طرح بسیار مهم، تاریخی و سرنوشت ساز است و باید در آن منویات و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب به منصه ظهور برسد.

عضو فراکسیون انقلاب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار یک ماه گذشته خود با نمایندگان مجلس در باره این طرح فرمودند که کارکی انجام شده است تصریح کرد: این فرمایش نشان دهنده عدم رضایت ایشان بود لذا در چنین شرایطی باید کمیسیون تخصصی و هیأت رییسه فرصت را چنان فراهم می کردند تا این طرح در اولویت و در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توقع همه بر این است که این طرح با سرعت بیشتر و بهتر بررسی شود تا این دغدغه هم برای مردم و هم برای رهبر حکیم انقلاب برطرف شود.
نظر شما