جمعی از نمایندگان مجلس در گفت و گو با برنا

نظر مجلس درباره وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مثبت است

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۵:۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۷۹۵۵
نظر مجلس درباره وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مثبت است
به اعتقاد جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عباسی مدیری قدرتمند، فعال، باتجربه و کارآمد است که می تواند وزارت ورزش و جوانان را به خوبی ساماندهی کند.
رمضان شجاعی‌کیاسری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برنا، با اشاره به پیشنهاد عباسی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: عباسی مدیری قدرتمند و فعال است و در هر مسوولیتی که قرار گرفته به خوبی کار کرده است. وزارت ورزش و جوانان هم یک مدیر خوب می خواهد و عباسی شایستگی مدیریت در این وزارتخانه را دارا است.

تعامل خوب عباسی با نمایندگان در دوران وزارت تعاون


فاطمه آجرلو عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: آقای عباسی در دوران وزارت تعاون ارتباط خوبی با مجلس داشته اند و توانسته‌اند به خوبی پل ارتباطی بین نمایندگان و وزارت تعاون ایجاد کنند و از نظرات نمایندگان در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

عباسی از مدیران کارآمد و با تجربه دولت نهم و دهم است

سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز درباره وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان برای اخذ رای اعتماد از نمایندگان ملت گفت:عباسی از مدیران کارآمد و با تجربه دولت نهم و دهم است که سابقه خوبی در نظام دارد. او از نیروهای با اصالت در میان وفاداران به نظام است که تجربه بسیار خوبی در دولت نهم و دهم به دست آورده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عباسی از وزاریی است که در دولت های نهم و دهم خدمت کرده است،خاطر نشان کرد: وی در طول خدمت در وزارت تعاون کمترین سوال و تذکر را از مجلس دریافت کرده است و با توجه به تجربه خوب و سابقه درخشان مورد استقبال مجلس قرار می گیرد.


جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: به دلیل آنکه عباسی در کار وزارت سابقه داشته و در هیات دولت بوده با فضای عمومی مسائل جاری کشور آشنا است.

عباسی گزینه خوبی برای ساماندهی حوزه ورزش و جوانان است

حجت الاسلام موسی قربانی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی درباره وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: عباسی گزینه خوبی برای ساماندهی حوزه ورزش و جوانان است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس افزود: ورزش باید از این وضعیتی که در سریال های تلویزیون راجع به آن به خصوص فوتبال نشان داده می شود بیرون آید.

قربانی تصریح کرد: باید ورزش را از بنگاه تجاری خارج کرده و به مقوله فرهنگی نزدیکتر کرد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عباسی فردی است که تجربیات مختلف و بسیار مثبتی در کارنامه خود دارد، گفت: وی در استانداری، دانشگاه، مجلس و دولت تاکنون فعالیت های خوبی داشته است، بر همین اساس گزینه بسیار مناسبی برای تصدی این وزارتخانه محسوب می شود.

مبانی فکری عباسی با وزرات ورزش و جوانان هماهنگی دارد

احمدرضا دستغیب عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: به نظر من آقای عباسی از لحاظ دیدگاه و مبانی فکری و نظری با مسوولیتی که قرار است، بر عهده گیرند هماهنگی دارد.

عباسی با دو حوزه ورزش و جوانان آشنایی دارد


حجت الاسلام حمید رسایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی دکتر محمد عباسی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به جلسه ای که کمیسیون فرهنگی با آقای عباسی داشت، می توانم بگویم که انشاءالله می تواند آراء نمایندگان را کسب کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: آقای عباسی هم به حوزه جوانان توجه دارند هم حوزه ورزش. به علاوه سابقه مدیریت کلان در وزارتخانه را در کارنامه خود دارد.

رسایی با اشاره به سخنان عباسی در جلسه کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در صحبت های ایشان نشانه هایی از آشنایی با هر 2 حوزه و همین طور توانایی مدیریت این وزارتخانه وجود داشت به همین دلیل فکر می کنم عباسی می تواند آراء نمایندگان را کسب کند.

عباسی گزینه قابل قبولی در نظر نمایندگان برای وزارت ورزش و جوانان است


"ستار هدایت خواه" عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عباسی نگاه درستی هم به حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان دارد، تصریح کرد: عباسی با مجلس کاملا آشنا بوده و در گذشته هم از مجلس رای اعتماد گرفته است لذا مجموع این موارد باعث شده که وی گزینه قابل قبولی در نظر نمایندگان برای تصدی این وزارتخانه باشد.

عباسی از نظر مدیریت و توانمندی بسیار خوب است


"حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری" عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: دکتر عباسی از نظر مدیریت و توانمندی بسیار خوب است البته وی باید برنامه هایی را ارایه دهد که ورزش و جوانان ما را متحول کرده و باعث پیشرفت شود.

نمایندگان به عباسی برای وزارت ورزش و جوانان گرایش دارند

محمدتقی رهبر, عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه آقای عباسی پاسدار بوده اند و سوابق خوبی دارند به نظر می رسد گرایش نمایندگان به تصدی وزارتخانه ورزش و جوانان توسط ایشان است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه عباسی در قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در عرصه عمران و سازندگی مشغول به فعالیت بوده افزود: علاوه بر آن ایشان تجارب اجرایی نیز در کارنامه خود دارند.

نظر مثبت فراکسیون ورزش مجلس درباره تصدی وزارت ورزش و جوانان توسط عباسی

اسدالله عباسی عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراکسیون ورزش نظر مثبتی بر روی عباسی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان دارد.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان یک وزارتخانه جدیدالتاسیس است و حضور عباسی می تواند در این وزارتخانه جدید کارساز و مفید باشد.عباسی تجربیات خوبی در زمینه ورزش و جوانان دارد و می تواند جمع بندی خوبی در دو مقوله ورزش و جوانان داشته باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: عباسی توانایی جرات دادن به اجرایی کردن کارها را در وزارت ورزش و جوانان دارد و می تواند خواسته های کشور را براساس چشم انداز 20ساله و برنامه پنجم با تیم کاری که تشکیل خواهد داد، سر و سامان دهد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز