در نامه الهیان به رییس‌جمهور برزیل عنوان شد

تلاش CIA ,MI۶ و موساد برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۵:۰۰
کد خبر: ۸۲۷۸
تلاش CIA ,MI۶ و موساد برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران
رییس كمیته حقوق بشر مجلس در نامه‌ای به رییس‌جمهور برزیل نسبت به برخی از مسایلی كه از جانب وی در مورد ایران مطرح شده توضیحاتی ارائه كرد.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، به نقل از اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، متن كامل این نامه به شرح ذیل است:

بسیار خوشوقتم كه با رییس‌جمهور منتخب مردم برزیل مطالبی را در میان می‌گذارم، اینجانب به عنوان نماینده مجلس و رییس كمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی ایران و به عنوان یك زن فعال در عرصه سیاسی و بین‌المللی اقتدار و محبوبیت جنابعالی در میان مردم برزیل و انتخاب شما را به عنوان رییس‌جمهور آینده كشور تبریك می‌گویم.

روابط دوستانه فیمابین و ظرفیت‌های موجود دو كشور كه می‌تواند در كنار یكدیگر به ایجاد مفاهمه هرچه بیشتر در عرصه بین‌المللی انجامد و نقش مهمی را در استقرار صلح جهانی و استیفای حقوق بشر ایفا کنید؛ همیشه مطمع نظر دشمنان روابط بوده، فلذا نیازمند هوشیاری بیشتر و عبور هوشمندانه از گذرگاه‌هایی است كه بر سر راه منافع دو ملت ایجاد شده است.

تجارب ارزشمند، سوابق مبارزاتی و روحیه حق‌طلبی و آزادی‌خواهی جنابعالی به من این اجازه را می‌دهد كه در ارتباط با برخی موضوعات مطالبی را عرضه نمایم:

ملاحظه تاریخ كشورم، بالاخص تحولات پس از ملی شدن صنعت نفت و نیز تحولات بعد از انقلاب شكوهمند اسلامی مردم ایران به خوبی نشان می‌دهد كه قدرت‌های بزرگ دخالت‌های مستقیم در كشور ما داشته‌اند كه نمونه‌های آن فراوان بوده و در مقایسه تاریخ دو ملت نیز تشابهاتی در این گونه دخالت‌ها و تجاوزات مكررا خودنمایی می‌كند.

شما از زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران نام بردید و اشاره به تعهد تاریخی خود به این زندانیان با توجه به تجربه شخصی خود داشتید كه البته این نشانه روحیه حق‌طلبی و آزادیخواهی شماست، اما آیا می‌دانید كه زندانیانی كه از آنها به عنوان زندانی سیاسی و عقیدتی نام بردید جرایم امنیتی علیه مردم ایران و علیه منافع ملی و امنیت ملی ایران در پرونده آنها ثبت شده و مستندات موجود نشان دهنده این واقعیت است كه آنها قصد براندازی دولت منتخب مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته‌اند، نظامی كه برگرفته شده از اراده مردم و خون شهداست، شهدایی كه در راه مبارزه با دیكتاتوری شاه جنگیدند و انقلابی مبتنی بر ارزش‌های حقوق بشری را به ثمر رساندند و اكنون استقلال ایران مرهون ندای حق‌طلبانه كشته‌شدگان در راه‌ آزادی می‌باشد.

نداهای حق‌طلبانه‌ای كه در اعتراض به زندان‌های مخوف و شكنجه‌های آزادی‌خواهان در رژیم دیكتاتور شاه از حنجره مردم بر فضای ایران طنین‌انداز شد و همین نواها و خون‌های بر زمین ریخته رژیم جنایتكار شاه را سرنگون كرد.

احتمالا این اطلاعات به دست شما نرسیده اما این یك واقعیت است كه سركردگان و ر هبران این جریان برانداز همكاری مستقیم و غیرمستقیم با گروه‌های تروریستی داشته‌اند، گروه‌های تروریستی كه بارها و بارها با بمب‌گذاری و ترور خون 16 هزار نفر از هموطنان عزیز ایرانی را در طول سی سال انقلاب بر زمین ریخته‌اند و هزاران معلول از نتایج شوم اقدامات غیرانسانی این گروهك و سایر گروه‌های تروریستی است كه این زندانیان به اصطلاح سیاسی با آنها همكاری داشته‌اند. نمی‌دانم آیا اطلاعاتی از جنایت‌های ریگی تروریست معروف دارید؟ آیا فیلم جنایت‌های او و سر بریدن هموطنان بی‌گناه ما را دیده‌اید. ریگی شرور جنایتكاری است كه 400 نفر از هموطنان ما را كشته و در صورتی كه تمایل داشته باشید اسناد ارتباط مخفیانه او با CIA را در اختیارتان خواهیم گذاشت. احتمالا تلاش‌هایی در اطراف شما صورت می‌گیرد تا این اخبار و اطلاعات به گوش شما نرسد ولی باید گفت كه مستندات موجود نشان دهنده نقش CIA ,MI6 و موساد در براندازی نظام و همكاری این زندانیان بدون واسطه با آنان است و این‌كه برخی سفارتخانه‌های كشورهای غربی از جمله انگلیس و فرانسه و آلمان با سركردگان جریان برانداز و حلقه‌های واسط آنها همكاری مستقیم و غیرمستقیم داشته‌اند و اكنون مردم عزیز ایران كه پشت صحنه این جریان برانداز را مشاهده می‌نمایند از ما نمایندگان مجلس مطالبه محاكمه و مجازات این زندانیان را دارند، و البته این منش و روش CIA در براندازی نظام‌های مخالف خود به صورت انقلاب مخملی و انقلاب‌های رنگین تازگی ندارد كه یك نمونه آن انقلاب‌های رنگین در كشورهای اروپای شرقی می‌باشد.

در مورد موضوع پرونده سكینه محمدی (آشتیانی) نیز روند محاكمه قضایی نامبرده و بر اساس شواهد و مستندات موجود كه طی مدت زمان مدیدی در جریان بوده اثبات كننده نه تنها خیانت به خانواده، بلكه مبادرت به قتل همسر با همدستی معشوقه خود می‌باشد. در حقیقت نامبرده با ایجاد روابط نامشروع، در قتل فجیع پدر فرزندان خود مشاركت مستقیم داشته و در جریان محاكمه نیز صراحتا بدان اعتراف نموده است.

گرچه در روند محاكمه قضایی حكم سنگسار نهایی نشده و حكم اعدام این زن به دلیل گذشت و عفو اولیاء دم، به حالت تعلیق درآمده است و تنها به ده سال حبس از بابت جنبه عمومی جرم اكتفا گردیده است، لكن خود قضاوت می‌نمایید كه با توجه به سطور فوق این همه جار و جنجال به ظاهر حقوق بشری رسانه‌های غربی در مورد ایران و دروغ پراكنی آنها نوعی جنگ روانی و تبلیغاتی با اهداف سیاسی خاص علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اتخاذ سیاست‌های دوگانه در قبال موضوعات واحد كماكان جامعه جهانی را می‌آزارد. نمونه اخیر آن ایجاد فضای كذب تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد پرونده خانم آشتیانی با اتهامات محرز انسانی و حقوق بشری از یكسو و سكوت بنگاه‌های خبرپراكنی در قبال اعدام خانم ترزا لوییس آمریكایی در ایالات متحده است كه به دلیل اتهام مشابه انجام پذیرفت. این امر در حالی است كه وجود بیماری و عقب‌ماندگی ذهنی خانم لوییس اثبات شده و از دید حقوقی به دلیل بیماری فوق موضوع اعدام می‌بایستی متوقف می‌گردید.

دولت برزیل به دفعات بر موضع اصولی و منطقی خود در موضوع حقوق بشر و این‌كه از این موضوع توسط برخی قدرت‌ها استفاده ابزاری شده و برخورد دوگانه‌ای وجود دارد، اعتراض نموده و بر آن تاكید داشته است.

موضوع اطلاع رسانی و تعدد منابع خبر در حال حاضر سیطره وسیعی را از برخی كشورهای غربی در اختیار گرفته و در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های دولت‌ها نقش مهمی را بر عهده دارند. در این میان موضوع دریافت و تبادل اطلاعات از كانال‌های صحیح خود می‌تواند از هرگونه پیشداوری غلط، ناعادلانه و غیرمنصفانه جلوگیری نماید. لذا به عنوان رئیس كمیسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه همكاری دو جانبه در زمینه‌های مختلف حقوق بشری اعم از تبادل تجربیات در خصوص چگونگی ارتقاء ارزش‌های انسانی و حقوق بشری هستیم. بدین منظور آمادگی پذیرایی از همتایان خود و یا مشاورین جنابعالی را در تهران و یا انجام نشست مشترك در برزیل داریم.

در خاتمه مایلم از جنابعالی به منظور انجام دیدار و آشنایی با واقعیات كشورم كه می‌تواند زمینه‌ساز گسترش هرچه بیشتر روابط و تعمیق علائق فیمابین گردد، دعوت نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز