نماینده مردم تهران در مجلس:

تشدید تحریم‌ها ایستادگی اقتصاد کشور را افزایش داده‎است

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۸:۰۰
کد خبر: ۸۳۲۳
تشدید تحریم‌ها ایستادگی اقتصاد کشور را افزایش داده‎است
حجت الاسلام حسینیان با اشاره به عدم تاثیر تحریم‎‌ها بر روند مذاکرات 1+5 در استانبول گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان این است که ایران را در دنیا کشوری نشان دهند که اهل مذاکره نیستند، باید به مذاکرات خود ادامه دهیم.

حجت الاسلام روح الله حسینیان،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا، با اشاره به تشدید تحریم‌ها از سوی آمریکا و تاثیر آن بر روند دور دوم مذاکرات 1+5 گفت: تاکنون تحریم ها تاثیری در روند علمی و وضعیت اقتصادی کشور نداشته است.

وی افزود: اقتصاد جمهوری اسلامی با وجود تحریم ها روی پاهای خود ایستاده و اگر اصلاحات زیر بنایی که در اقتصاد صورت می گیرد، ادامه پیدا کند مشکل مهمی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام حسینیان ادامه داد: ایران اسلامی در مقابل تحریم ها استقلال خود را حفظ می کند و اجازه نمی دهد،کشورهای اروپایی و آمریکایی برای ما تصمیم گیری کنند که این مهم‎ترین دستاوردی است که تحریم‌ها برای انقلاب اسلامی به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم تهران با اشاره به عدم تاثیر تحریم‌ها بر روند مذاکرات 1+5 در استانبول گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان این است که ایران را در دنیا کشوری نشان دهند که اهل مذاکره نیستند، باید به مذاکرات خود ادامه دهیم. چرا که ما منطق و دلیل و حرف قانونی داریم؛ بنابراین هیچ مشکلی از این جهت وجود ندارد و جمهوری اسلامی ایران باید به مذاکرات خود ادامه دهد حتی اگر مورد تشدید تحریم ها قرار بگیرد.

نظر شما