آیت الله محسنی گرکانی:

لازمه شناخت اسلام بصیرت وعمل است

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۵:۱۷
کد خبر: ۱۸۵۷۳۰
لازمه شناخت اسلام بصیرت وعمل است
رییس دیوان عدالت اداری گفت: از دولت محترم بخاطر اجرای طرح سلامت در بیمارستانهای سراسر كشور تشکر می‌کنیم.

هیات عمومی اصراری كیفری دیوان عالی كشوربه ریاست «آیت الله محسنی گركانی» رئیس دیوان عالی كشور و با حضور قضات عالی رتبه دیوان عالی سه شنبه برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی دیوان عالی كشور، «آیت الله محسنی گرکانی» خاطر نشان کرد: شناخت اسلام هم بصیرت می خواهد هم عمل و جامعه اسلامی به ویژه جوانان برای شناخت اسلام به روشندلی و بصیرت نیازمند هستند.

وی در ادامه افزود: زمانی كه فرد مسلمان بصیرت پیدا كند عمل و اجرای دستورات اسلام برای او آسان می شود و قطعاً با نشاط و انگیزه روحی بسیار قوی به آن دستورات عمل می کند.
 
آیت الله گركانی تاکید کرد: با داشتن گنجینه های معنوی و ارزشی در قرآن كریم و نهج البلاغه و سخنان گران سنگ و ارزشمند اهل بیت عصمت و طهارت و قانون اساسی در نظام قضایی مترقی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) باید بساط بی قانونی و هنجار شكنی در حالیكه سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده برچیده و بساط اضافه خواهی خودسرها درهم ریخته شود.

وی با اشاره به فضاسازی های اخیر در جامعه تاكید كرد: اگر خدای ناكرده این گونه اعمال باعث شكاف در اتحاد مسئولین نظام شود مدیریت نقصان پیدا می كند لذا باید در خیلی جاها از خودگذشتگی نشان دهید تا به آرمانهای والا و مقدس برسیم. آیت الله محسنی گركانی در پایان افزود: و امید است تا در اجرا درست آن دقت لازم اعمال شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز