پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

داستان فلسطین سقوط اسرائیل را نوید می‌دهد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۷:۳۰
کد خبر: ۲۰۶۴۲۰
داستان فلسطین سقوط اسرائیل را نوید می‌دهد
داستان غزه یک جنگ کاملا غیرانسانی و نابرابر و عاری از همه شاخص‌های انسانی است.

وزیر دادگستری گفت: نهایت داستان فلسطین، سقوط رژیم اسرائیل را نوید می‌دهد، روند نزولی این رژیم با پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و همچنان در حال پیشروی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی صبح جمعه - 3 مردادماه - در بدو ورود به شیراز، در جمع خبرنگاران گفت: داستان غزه یک جنگ کاملا غیرانسانی و نابرابر و عاری از همه شاخص‌های انسانی و جنگ‌ها، برخوردها و درگیری‌های متعارف است.

وی در ادامه افزود: در یک‌طرف این رخداد، ملتی قرار دارند از هر جهت محروم، ملتی که در شرایط بسیار سختی که دسترسی‌ها و ارتباطات قطع است و با کمترین امکانات به حیات خود ادامه می‌دهند و در طرف مقابل دشمنی است سرتا پا مسلح، با تمام امکانات، ابزارها و پشتیبانی‌ها.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: روی دیگر سکه حکایت از حاکمیت اراده‌ها و خواسته‌های مظلومین دارد، حکایت مقابله حق با باطل است، ملتی که با دست خالی قریب به بیست روز مقاومت می‌کند با جسارت، مقاومت و پایداری ایستادگی کرده و همزمان به دشمن ضربه می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه قریب به یک میلیون نفر از شهروندان اسرائیل در شرایطی غیر مطمئن و حساس، در پناهگاه‌ها با ترس و اضطراب زندگی را ادامه می‌دهند، افزود: فشارهای زیادی در عرصه‌های بین‌المللی بر این رژیم وارد شده و می‌شود و اقدامات آنان احساسات تمام مردم جهان را جریحه دار کرده و افکار عمومی جهان را بر علیه آنان شورانده است.

پورمحمدی تاکید کرد: داستان فلسطین سقوط اسرائیل را نوید می‌دهد، قوس نزولی این رژیم که همزمان با انقلاب اسلامی آغاز شده، به سرعت در حال پیشروی است.
وزیر دادگستری در پایان افزود: روز قدس سمبل مقاومت، حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم و تهی‌دست فلسطین است و امیدواریم که ما هم نقش خود را در این مبارزه بزرگ به‌خوبی ایفا کنیم.

نظر شما