سخنگوی وزارت امور خارجه:

قطعاً حمایت وزارت امور خارجه از جشنواره امام رضا(ع) بیشتر خواهد شد

۱۳۹۳/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۶:۴۳
کد خبر: ۲۱۸۳۳۵
قطعاً حمایت وزارت امور خارجه از جشنواره امام رضا(ع) بیشتر خواهد شد
مرضیه افخم: امیدواریم این فرآیند در دوره‌های بعد به شکل مدون‌تری ادامه یابد و قطعا حمایت‌های ما در این خصوص بیشتر خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مرضیه افخم درحاشیه اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه در دوازدهمین دوره جشنواره همه نهادها و حوزه‌های ذی‌ربط مشارکت خوبی داشتند، تصریح کرد: در بخش بین‌الملل این دوره ما تلاش داشتیم که مشارکت کشورهای خارجی در جشنواره افزایش یابد تا بیشتر با فرهنگ اهل بیت(ع) آشنایی یابند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: در این دوره مشارکت مسلمانان سایر کشورها در مقایسه با دوره‌های پیشین بیشتر بود که این ناشی از تلاش دست‌اندرکاران جشنواره و همچنین عنایت ویژه اهل بیت و شخصیت آن بزرگواران است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم سبک زندگی ما مبتنی بر سیره ائمه معصوم(ع) باشد، اظهارکرد: اهل بیت(ع) برای همه ما یکی از بزرگترین تکیه گاه‌های زندگی هستند و باید فرهنگ سیاسی و معنوی ایشان در زندگی ایرانیان موثر باشد.

افخم تصریح کرد: امیدواریم این راه برای نسل جوان ما ادامه یابد و سیره و روش اهل بیت(ع) بار و توشه عظیمی برای این قشر باشد و در سبک زندگی آنان خود را نشان دهد.

نظر شما