شمخانی در جمع خبرنگاران لبنان:

ایران برای کمک‌های نظامی به لبنان خطوط قرمز ندارد

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۵:۳۵
کد خبر: ۲۲۵۶۵۳
ایران برای کمک‌های نظامی به لبنان خطوط قرمز ندارد
ایران آمادگی دارد کمک‌هایی را متناسب با تهدیدها در اختیار ارتش قهرمان لبنان قرار دهد.

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که برای همکاری با لبنان و ارائه کمک های نظامی و تسلیحاتی به منظور مبارزه با تروریسم هیچ خط قرمزی نداریم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی روز سه شنبه بعداز دیدار با «تمام سلام» نخست وزیر لبنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت که خط قرمز ما برای همکاری با لبنان، تثبیت ثبات و امنیت در این کشور است.

شمخانی با اشاره به معضلاتی که لبنان در برخی مرزها مواجه است ، گفت که جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد کمک‌هایی را متناسب با تهدیدها در اختیار ارتش قهرمان لبنان قرار دهد.

وی تاکید کرد که زمان ارائه این کمک ها دور نخواهد بود و در سفر قریب الوقوع « حسین دهقان» وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به لبنان، تحویل خواهد شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد که در ملاقات با نخست وزیر لبنان درخصوص سوء استفاده های رژیم صهیونیستی از اوضاع منطقه ، موضوعات مورد اهتمام داخلی لبنان و روابط تهران و بیروت گفت وگو کرده است.

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی، اظهارداشت: اگر چه فاصله جغرافیایی ایران و لبنان هزاران کیلومتر است اما به نظر من تفکراتی هماهنگ و منبعث از باورها و ارزش ها تجلی یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز