سخنگوی مجمع روحانیون مبارز؛

متعجبم از کسانی که این روزها دلواپس هستند

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۱:۳۸
کد خبر: ۲۰۳۱۲۳
متعجبم از کسانی که این روزها دلواپس هستند
سخنگوی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه چندین سال نگران نابخردی برخی ها بودیم، گفت که متعجبم از کسانی که این روزها دلواپس هستند.

سخنگوی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه چندین سال نگران نابخردی برخی ها بودیم، گفت: متعجبم از کسانی که این روزها دلواپس هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین «محمد مقدم» شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت میلاد امام حسن (ع) در کانون توحید تهران افزود: متعجبم از کسانی که این روزها دلواپس هستند؛ البته ما هم دل نگران رفتار این افراد هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی به مقام ریاست جمهوری که نماد یک ملت بود در دانشگاه های خارج از کشور توهین می شد، ما دل نگران بودیم، روزی که سازمان برنامه و بودجه کشور از بین رفت، ما دل نگران تاراج بیت المال و خرج های بی حساب و کتاب از اموال مردم بودیم.

سخنگوی مجمع روحانیون در ادامه عنوان کرد: در این مدت نگران بودیم که چرا منافع یک ملت در پی مطرح کردن موضوعی همچون هولوکاست به تاراج می رود.

مقدم افزود: ما سال ها نگران بودیم، اما نگرانی خود را از دل صندوق های رای برطرف کردیم، امروز ملت نگران است اما نمی خواهیم که نگرانی ما، نگرانی صهیونیست ها تفسیر شود؛ «بنیامین نتانیاهو» به تازگی اعلام کرده که نگران حل مناقشات هسته ای ایران است.

سخنگوی مجمع روحانیون مبارز در ادامه اظهار داشت: غرب و در راس آنها، آمریکایی ها همواره به دنبال شکست انقلاب های مردمی در جهان بوده اند و تلاش کردند، حرکت های مردمی را بدنام کنند.

وی با اشاره به وضعیت کشورهای سابق آلمان شرقی و غربی، کره جنوبی و کره شمالی، برزیل، ونزوئلا وکوبا، خاطر نشان کرد: همواره استعمارگران در نزدیکی حرکت های انقلابی و مردمی، یک الگو بنا می کنند تا این حرکت ها را زیر سوال ببرند.

مقدم گفت: آنها ما را محاصره اقتصادی کردند، کاری کردند که نتوانیم نفت خود را بفروشیم یا در قبال فروش آن، نتوانیم پول خود را بگیریم یا کالاهای حاصل از فروش نفت را جابجا کنیم.

وی افزود: امروز یکی از بزرگترین عرصه های مبارزه در دست مردان سیاسی این مملکت است که با همه وجود پای میز دفاع از منافع ملی نشسته اند و از منافع کشور دفاع می کنند.

سخنگوی مجمع روحانیون مبارز ابراز امیدواری کرد: تیم مذاکره کننده کشورمان در دام بلاخیزی که غرب گسترده است، قرار نگیرد و بتواند با یک تفاهمنامه دائمی، ملت را از این چنگال برهاند.

مقدم در ادامه به تشریح تفاوت های زمامداری امام حسن (ع) و امام حسین (ع) پرداخت وگفت: زمامدار یک جامعه باید به شرایط روز آگاهی داشته باشد، امام خمینی (ره) در سخت ترین شرایط، قطعنامه 598 را پذیرفت، بدون شک، آن روز سخترین لحظه عمر ایشان بود، اما امام به مصالح ملت می اندیشید. امام حسن (ع) این درس بزرگ را به ما داد که انسان در مقاطعی باید تصمیم بگیرد، گاهی صلح و مدارا و گاهی مبارزه لازم است.

سخنگوی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه امام حسن (ع) با صلح خود، پایه های نظام بنی امیه را متزلزل کرد، اظهار داشت: متاسفانه اقدامات این امام، کمتر تفسیر و توضیح داده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز