رئیس اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران:

عبور نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از تحریم‌ها

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۴۷۰
عبور نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از تحریم‌ها
پاک بین با بیان اینکه شرکت‌هایی از کشورهای تحریم کننده ایران هم در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: عبور از تحریم‌ها از دستاوردهای این نمایشگاه محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از رادیو اقتصاد، داریوش پاک‌بین رئیس اتاق تعاونی مرکزی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در این نمایشگاه بین المللی که بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان خاورمیانه محسوب می‌شود، بیش از 20 کشور از جمله آلمان، آمریکا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، ترکیه، ایتالیا، کره جنوبی، چین، اتریش، مالزی، عراق، ژاپن، هنگ گنگ و سوئد حضور دارند.

وی افزود: بیش از هزار و 400 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و تقاضا برای حضور در نمایشگاه به حدی زیاد بوده است که به همه آن‌ها نتوانستیم پاسخ مثبت دادیم.

پاک‌بین توسعه فرهنگ مقاوم‌سازی، ارزان‌سازی، کاهش قیمت تمام شده و ساخت و ساز سریع را از اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اعلام کرد.

وی گفت: هیات‌هایی از کشورهای خارجی از نمایشگاه بازدید می‌کنند و تلاش می‌کنیم با حذف واسطه‌ها، تولید کنندگان با مصرف کنندگان ارتباط مستقیم برقرار کنند که در ساماندهی قمیت‌ها نیز تاثیرگذاراست.

پاک‌بین گفت: همچنین چند همایش تخصصی صنعت ساختمان با محورهای فناوری‌های معطوف به کاهش هزینه‌های ساخت، کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها، افزایش مقاومت بنا و کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، افزایش مقاومت بنا و کاهش زمان ساخت برای پیمانکاران، فارغ التحصیلان گرایش‌های فنی مهندسی برگزار خواهد شد.

وی کمک به صدور توانمندی‌های ایرانیان شاغل در حوزه مسکن به کشورهای منطقه و جهان به خصوص کشورهای همسایه در حال بازسازی عراق و افغانستان را هم از اهداف نمایشگاه ذکر کرد.

بنابراین گزارش؛ نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در گرایش‌های مختلف ساختمانی اعم از مصالح ساختمانی، ماشین‌آلات، سنگ و شیشه، دکوراسیون داخلی کاشی و سرامیک، بالابرها، تجهیزات الکترونیک، ماشین‌آلات راه‌سازی و عمران، لوله و اتصالات، شیرآلات، درب و پنجره، یراق آلات و نانوتکنولوژی‎ها برگزار می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران از امروز تا 28 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و از ساعت 9 تا 16 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

دراین نمایشگاه که در فضای بالغ بر 55هزار متر مربع در فضای باز و همه سالن‌های نمایشگاه برگزار می‌شود، نوین‌ترین دستاوردها و تولیدات صنعت ساختمان از جمله مصالح ساختمان پایه (آجر- سیمان- فلز وگچ)، خانه‌های پیش ساخته، ماشین‌آلات عمرانی، نقشه‌کشی و طراحی، سیستم‌‎های تصفیه آب، تجهیزات حمام، سونا و آشپزخانه، سنگ‌های ساختمانی، ماشین‌آلات ساختمانی درو پنجره، درب‌های اتوماتیک و ماشین‌آلات وابسته، پوشش‌های کف (کاشی، سرامیک وپارکت)، تاسیسات حراتی و برودتی، پوشش‌های سقف، دیوار و قطعات پیش ساخته، آسانسورها و بالا برها، لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی و روشنایی و دیگر صنایع مر تبط به نمایش عمومی گذاشته می‌شود.

دردوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، همچنین تشکل‌ها، انجمن‌ها و تعاونی‌های مسکن مناطق مختلف کشور حضورداشته و فعالیت‌های خود از جمله خدمات و امور مربوط به مسکن مهر را ارائه می‌کنند.
اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجری برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان است.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز