وزیر راه و شهرسازی:

مترو پرند نیمه اول سال ۹۲ به پایان می‌رسد

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۸۸۱
مترو پرند نیمه اول سال ۹۲ به پایان می‌رسد
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه هشتمین بازدید از شهر جدید پرند گفت: تا نیمه نخست سال 92 مترو به فرودگاه و قطعا به پرند می‌رسد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا علی نیکزاد در حاشیه هشتمین بازدید از شهر جدید پرند در ارتباط با زمان راه اندازی مترو این شهر گفت: وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران عملیات اجرایی 52 کیلومتر خط مترو را در دستور کار خود قرار دارند که از این مقدار ساخت 18 کیلومتر از آن توسط شرکت عمران شهر جدید پرند کمتر از دو سال به اتمام رسیده است و هم اکنون منتظر ریل گذاری آن هستیم که ظرف 10 روز آینده ریل گذاری آن نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: در بازدیدی که امروز از ساخت مترو تحت اجرای شهرداری داشتم، خط مترو از سمت ایستگاه شاهد تا فرودگاه امام خمینی(ره) نیز به شدت در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی از تلاش استاندار استان تهران جهت برطرف کردن معارضه‌هایی که بر سر مسیر مترو قرار گرفته بود قدردانی کرد و گفت: با توجه به اهمیت فرودگاه امام خمینی به عنوان یک فرودگاه بین المللی و بزرگ که سفرهای خارجی و میهمانان خارجی در آنجا تردد دارند مترو این مسیر با همت شهرداری تهران و استانداری تهران به سرعت در حال انجام است.

نیکزاد تصریح کرد: اهمیتی که شهر پرند با توجه به افق جمعیتی 700 هزار نفری و جمعیت فعلی که حدود 100 هزار خانواده در آینده نزدیک در آن مستقر خواهند شد، امید است مترو این شهر در نیمه اول سال 1392 راه اندازی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز