مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اعلام کرد

انتقال سالانه ۵۶ میلیارد تن کیلومتر فرآورده و نفت خام در کشور

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۹
انتقال سالانه ۵۶ میلیارد تن کیلومتر فرآورده و نفت خام در کشور
حسین ایزدی، با بیان اینکه 14 هزار کیلومتر خط لوله در کشور فعال است، گفت: سالانه 56 میلیارد تن کیلومتر نفت و فرآورده از طریق این خطوط لوله منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا، حسین ایزدی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، در نشست خبری امروز با بیان اینکه این شرکت وظیفه انتقال نفت خام و فرآورده ها را از مبدأ پالایشگاه ها به بخش های مصرف کننده بر عهده دارد، اظهار داشت: هم اکنون 14 هزار کیلومتر انواع خطوط لوله به صورت یک شبکه گسترده در 28 استان کشور وظیفه انتقال فرآورده ها را بر عهده دارند.

وی افزود: شرکت خطوط لوله و مخابرات با 175 مرکز انتقال نفت رابط اصلی بین صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و یک شرکت استراتژیک در کشور محسوب می شود، چرا که در صورت بروز مشکل در برخی از مراکز انتقال نفت، مردم با مشکل دریافت سوخت و پالایشگاه ها با مشکل پالایش فرآورده ها مواجه می شوند.

ایزدی با بیان اینکه فصل زمستان زمان اوج کاری خطوط لوله در کشور است، اظهار داشت: حجم فعالیت خطوط لوله متناسب با خوراک پالایشگاه ها و محصولات آنها تعیین می شود.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، افزود: سالانه 56 میلیارد تن کیلومتر انواع فراورده نفتی و نفت خام در سراسر کشور از طریق خطوط لوله منتقل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز