ابوترابی:با تصویب جایگزین تبصره هدفمندی، تبصره‌های الحاقی بلاموضوع است

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۴:۴۲
کد خبر: ۱۶۳۰۱۲
ابوترابی:با تصویب جایگزین تبصره هدفمندی، تبصره‌های الحاقی بلاموضوع است
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با جایگزین شدن تبصره 21 لایحه بودجه سال آینده، تبصره‌های الحاقی از حیز انتفاع ساقط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، با اتمام رسیدگی مجلس به تبصره 21 لایحه بودجه 1393 که در نهایت موجب جایگزین شدن پیشنهاد یکی از اعضای کمیسیون تلفیق شد، مجلس وارد رسیدگی به تبصره‌های بیست و شش‌گانه لایحه بودجه شد و نادر قاضی‌پور درخواست پیشنهاد حذف کلیه تبصره‌های الحاقی به بودجه را مطرح کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: قانون به نمایندگان اجازه می‌دهد پیشنهاد حذف مواد الحاقی به صورت یکجا مطرح شود.

ابوترابی در واکنش به این درخواست نماینده ارومیه، گفت: حذف 26 تبصره الحاقی لایحه بودجه، حق را از سایر همکاران‌تان سلب می‌کند چون دیگر نمی‌توانند پیشنهادات حذف‌شان را به صورت تک تک مطرح کنند.

وی افزود: پیشنهاد حذف را با اولویت و به صورت تک تک مطرح کنید.

محمدباقر نوبخت در موافقت با پیشنهاد قاضی‌پور گفت: افکار عمومی درباره تصمیم مجلس در خصوص جایگزین کردن تبصره 21 قضاوت دقیقی خواهند کرد.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور تصریح کرد: الحاق 26 تبصره به تبصره‌های 21گانه لایحه بودجه با درخواست نمایندگان از دولت مغایرت دارد. برای اجرای چگونگی احکام، لایحه بودجه را تقدیم کردیم و نیاز به احکام جدید نداریم.

غلامرضا کاتب نیز در مخالفت با پیشنهاد قاضی‌پور گفت: حمایت از تولید، رونق اقتصادی و شکستن رکود و تورم دغدغه مجلس و دولت است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 93 افزود: با تصویب احکام لایحه بودجه، نیل به این اهداف این لایحه امکان‌پذیر می‌شود.

نماینده مردم گرمسار تصریح کرد: مواد 26گانه الحاق شده به لایحه بودجه تماما در جهت حمایت از تولید ملی و رفع نگرانی و دغدغه‌هاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز