تهرانی ها معادل ۱۵ استان کشور بنزین مصرف می کنند

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۴:۳۳
کد خبر: ۱۷۳۴۱۹
تهرانی ها معادل ۱۵ استان کشور بنزین مصرف می کنند
توزیع روزانه 15 میلیون لیتر بنزین در استان تهران با 15 استان کشور برابری می کند.


توزیع روزانه 15 میلیون لیتر بنزین در استان تهران با 15 استان کشور برابری می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران گفت: این مقدار بنزین که 10 میلیون لیتر آن به کلانشهر تهران اختصاص دارد، از طریق 263 واحد جایگاه عرضه فرآورده های نفتی توزیع می شود.

مرتضی عابدینی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، پیش بینی می شود توزیع بنزین در کلانشهر تهران به 15 تا 16 میلیون لیتر در روز برسد.

رشد 7 درصدی توزیع بنزین در مقایسه با پارسال

وی رشد توزیع بنزین استان تهران را در مقایسه با پارسال هفت درصد اعلام و اظهار کرد: این رشد نگران کننده است و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با افزایش مجاری عرضه سوخت، تبلیغات محیطی جایگاه ها و اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی تلاش کرده است برای مصرف بهینه بنزین گام بردارد.

عابدینی افزایش جایگاه های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) را از دیگر اقدام های این منطقه برای کاهش مصرف بنزین برشمرد و گفت: هم اینک 167 جایگاه عرضه سی ان جی در استان تهران فعال است که دو میلیون و 400 هزار مترمکعب سی ان جی را توزیع می کند.

روزانه 40 میلیون لیتر فرآورده نفتی در استان تهران توزیع می شود

وی همچنین مجموع توزیع روزانه انواع فرآورده نفتی در استان تهران را 40 میلیون لیتر اعلام کرد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران مقدار توزیع بنزین پاک در تهران را 8 تا 9 میلیون لیتر در روز اعلام کرد و گفت: این مقدار بنزین در جایگاه های مناطق 22 گانه شهر تهران توزیع می شود.

اطمینان به مسافران نوروزی

عابدینی درباره تقاضای مصرف بنزین در نوروز سال 1393 نیز گفت: به هموطنان اطمینان می دهیم که ذخیره سازی مطلوبی در این زمینه انجام شده است و سوخت مورد نیاز در تعطیلات نوروزی، بدون وقفه تامین می شود.

نظر شما