وزیر نفت در جمع خبرنگاران:

بدهی‌های بابک زنجانی تاکنون پرداخت نشده است

۱۳۹۳/۰۵/۲۱ - ۱۶:۴۶:۰۰
کد خبر: ۲۱۰۸۵۲
بدهی‌های بابک زنجانی تاکنون پرداخت نشده است
نامدار زنگنه: بدهی‌های بابک زنجانی توسط فردی ناشناس را تکذیب می‌کنم و این شایعه‌ای بیش نیست.

«بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت در حاشیه همایش تبیین سیاست های اقتصادی دولت برای خروج از رکود و در جمع خبرنگاران، در خصوص بدهی های بابک زنجانی به وزارت نفت گفت: خبر پرداخت بدهی‌های بابک زنجانی توسط فردی ناشناس را تکذیب می‌کنم و این شایعه ای بیش نیست. قطعاً اطلاع رسانی در این خصوص از طریق مراجع مسئوول صورت خواهد گرفت

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده کرسنت همچنان ادامه دارد اضافه کرد: انشالله تا سه سال آینده با توسعه میادین غرب کارون 700 هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه خواهد شد.

وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت فازهای باقیمانده پارس جنوبی نیز اظهار داشت: در سال جاری صد میلیون متر مکعب و در سال آینده نیز صدمیلیون مترمکعب دیگر از طریق افتتاح فازهای جدید پارس جنوبی به ظرفیت گازی کشور افزوده می شود.

وی ادامه داد: کار توسعه فازهای باقیمانده پارس جنوبی به خوبی و طبق برنامه در حال پیشرفت است و نیازی به حضور شرکت های خارجی بین المللی در آنجا احساس نمی شود.البته احتمال دارد ما در توسعه فاز 11 پارس جنوبی با شرکت های خارجی همکاری کنیم اما این مسئله جزو اولویت های ما نیست.

وزیر نفت پیش بینی کرد کلیه اقدامات توسعه ای پارس جنوبی تا پایان سال 96 تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز