عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

هزینه های بانکداری الکترونیک نباید افزایش یابد

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۸:۰۸
کد خبر: ۲۲۵۶۰۸
هزینه های بانکداری الکترونیک نباید افزایش یابد
اگر بانک ها در مقطع زمانی فعلی هزینه های بانکداری الکترونیک را افزایش دهند بسیاری از مشتریان این خدمات به استفاده از روش های سنتی در مبادلات تجاری روی می آورند


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اکنون زمان افزایش هزینه های بانکداری الکترونیک نیست، گفت: اصلاحات در فعالیت های بانکداری به معنای پولی شدن خدمات بانکداری الکترونیک نیست بنابراین باید بانک ها اصلاحات را از کاهش نرخ سود های بالای بانکی شروع کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از خانه ملت ، روح الله بیگی ئیلانلو درباره افزایش هزینه های بانکداری الکترونیک ،گفت: اصلاح سیستم بانکداری یک ضرورت است اما قرار نیست این اصلاح با افزایش هزینه های بانکداری آغاز شود.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید پذیرفت در زمینه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به حد قابل قبولی دست نیافته ایم این در حالی است که یکی از لازمه های پیشرفت و تسهیل کارهای مالی و اداری انجام این مهم است.

بیگی ئیلانلو افزود: در چند سال گذشته در زمینه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک پیشرفت هایی وجود داشته اما به حد استانداردی در این زمینه دست نیافته ایم بنابراین باید مشوق هایی در این زمینه همچنان وجود داشته باشد که مردم در زمینه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به پیشرفت قابل قبولی دست یابند.

وی تصریح کرد: باید پذیرفت اگر بانک ها در مقطع زمانی فعلی هزینه های بانکداری الکترونیک را افزایش دهند بسیاری از مشتریان این خدمات به استفاده از روش های سنتی در مبادلات تجاری روی می آورند و دوباره هزینه های چاپ اسکناس بانک مرکزی با رشد روبرو می شود.

بیگی ئیلانلو تصریح کرد: بهتر است بانک های کشور ابتدا نرخ سود های بانکی خود را منطقی و از اخذ جریمه های دیرکرد خود داری کنند و بعد از انجام این مهم ،موضوع اخذ هزینه از خدمات بانکداری الکترونیک و تاثیرات آن را بصورت کارشناسی بررسی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: کسب سود نباید تنها هدف از انجام فعالیت های بانکداری در کشور باشد بنابراین باید بخشی از خدمات بانک ها به صورت رایگان ارائه شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز