مدیر سامانه هوشمند سوخت:

سامانه کشف تقلب در سوختگیری راه اندازی شد

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۶۹۳۹۷
سامانه کشف تقلب در سوختگیری راه اندازی شد
محسن روحانی از معرفی و راه اندازی سامانه کشف تقلب در «سوختگیری با کارت بلک لیست» در کشور خبر داد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به رفع نواقص و کاستی های موجود، بر ضرورت استفاده بهینه از کارت هوشمند در جایگاههای سوخت کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، سید محسن روحانی در همایش مدیران مناطق و ذینفعان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اجرای طرح تعیین سهمیه نفت گاز مبتنی بر پیمایش، گفت: خودروهای دیزلی کشور شامل ٧٩٠ هزار دستگاه می شوند و در سه گروه قرار می گیرند.

وی ادامه داد: گروه اول شامل ٤٥٠ هزار دستگاه هستند که توسط سازمان پایانه ها شناسایی شده اند و شامل خودروهای بین شهری می شوند، گروه دوم شامل ٧٠ هزار دستگاه هستند که توسط شهرداری ها و فرمانداری ها شناسایی شده اند و شامل خودروهای درون شهری می شوند و دسته سوم نیز خودروهای شناسایی نشده و آزادرو هستند.

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، همه سوخت گیری ها در زمینه فرآورده نفت گاز (به جز اولین سوختگیری) باید به صورت آنلاین انجام شود.

وی با اشاره به برنامه های انجام شده در زمینه توسعه همکاری ها با شرکت مخابرات، افزود: در این طرح ارتباط میان کارت خوان، مرکز و داده به صورت آنلاین انجام می گیرد.

روحانی ادامه داد: به این ترتیب جایگاهی که از خط ارتباط برخوردار نباشد نمی تواند سهمیه سوخت خود را بفروشد و کارمزد خود را دریافت کند و به تبع آن برای برقراری این خط ارتباطی تلاش خواهد کرد.

وی همچنین از معرفی و راه اندازی سامانه کشف تقلب در «سوختگیری با کارت بلک لیست» در کشور خبر داد و اظهار کرد: با به کار گیری این سامانه، همه تخلفات احتمالی در جایگاهها مشخص و قابل پیگیری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز