فردا با حضور وزیر صنایع و معادن و جمعی از مقامات

افتتاح نخستین نمایشگاه بومی سازی صنعت و معدن

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۹۰۲
افتتاح نخستین نمایشگاه بومی سازی صنعت و معدن
نخستین نمایشگاه دستاوردهای بومی سازی و خودكفایی صنعت و معدن صبح فردا (پنجشنبه) با حضور وزیر صنایع و معادن و جمعی از مقامات افتتاح می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از ایمیدرو، ‌این نمایشگاه كه با حضور 500 شركت صنعتی و معدنی همراه شده در زمینی به مساحت 15هزار مترمربع در شبستان مصلای تهران به مدت 6 روز (16 تا 21دی) برپا می شود.

یكی از برنامه های نمایشگاه حضور كارگروه حمایت از مبتكران و سازندگان داخلی است و علاوه بر آن غرفه ای نیز ویژه راهنمای مبتكران و مخترعان و صاحبان توامندی های بومی سازی ایجاد شده است. در همین حال پنل هایی به منظور مذاكره و گفت و گو و ایجاد تعامل تعبیه شده است.

در این محل گروه های مختلف تولیدی از بخش های صنعتی و معدنی در كنار مراكز دانشگاهی و تحقیقاتی دستاوردهای خود در این حوزه را كه حاصل انجام سال ها تحقیق و توسعه است در برابر دید مدیران ،‌كارشناسان ،‌متخصصان و عموم مردم قرار می دهند.

همزمان با افتتاح نمایشگاه فوق،‌ نمایشگاه مجازی بر روی پایگاه اینترنت نیز با هدف ارایه دستاوردهای بومی سازی و خوداتكایی راه اندازی می شود. نمایشگاه مجازی بصورت دائمی ادامه خواهد داشت و میزبان سطوح مختلف صنعت اعم از صنایع كوچك تا صنایع بزرگ نظیر آلومینیوم، مس، فولاد و غیره خواهد بود.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای بومی سازی و خودكفایی صنعت و معدن با حضور جمعی از مسوولان و وزیر صنایع و معادن، نمایندگان مجلس و دست اندركاران بخش های صنعت و معدن افتتاح خواهد شد .

این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 9 تا 19 و روز جمعه از ساعت 14 تا 20 دایر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز