در چهارمین نمایشگاه بورس؛

سامانه بورس همراه به صورت گسترده در اختیار عموم قرار می گیرد

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۱۶
سامانه بورس همراه به صورت گسترده در اختیار عموم قرار می گیرد
سامانه بورس همراه که دو هفته قبل، در همایش نقش بازار سرمایه در تامین مالی افتتاح شده بود، در چهارمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی، در محل غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار بصورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از سنا، نرم افزار بورس همراه امکان دسترسی به انواع اطلاعات و نوسانات لحظه ای بازار شامل قیمت ها، شاخص ها، واحدهای سرمایه گذاری صندذوق های سرمایه گذاری، اطلاعیه های شرکت ها، پیغام های ناطر بازار، اخبار بازار سرمایه و... را ازطریق گوشی تلفن همراه فراهم می آورد.

بنابر این گزارش، امکان تعریف دامنه نوسان برای نماگرهای بازار و دریافت پیغام های مربوط به خروج ارزش نماگر موردنظر از دامنه نوسان تعریف شده، از دیگر قابلیت های نرم افزار بورس همراه است.

همچنین، کاربران این نرم افزار می توانند برای ارزیابی میزان توانمندی خود در سرمایه‌گذاری و کسب مهارت‌های لازم، سبد سهام مجازی تشکیل داده و سبد خود را مدیریت کنند.

فعالان بازار سرمایه می‌توانند به صورت رایگان نرم‌افزار بورس همراه را دریافت کرده و براساس میزان تبادل پیامک از طریق سامانه، هزینه پیامک را روی قبض تلفن همراه خود پرداخت کنند؛ اعلام نوسانات پرتفوی و به‌روزرسانی قیمت کلیه سهام حاضر در بورس و فرابورس، از مهمترین ویژگی‌های این بخش است.

این گزارش می افزاید، امکان مشاهده لحظه‌ای اطلاعاتی همچون پیغام‌های ناظر بازار از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار است و سامانه بورس همراه به گونه‌ای طراحی شده که حتی درصورت غیرفعال بودن نرم‌افزار نیز کاربران می‌توانند پیغام‌های ناظر بازار و سایر پیغام‌های تعریف شده توسط کاربر را به محض انتشار، در گوشی تلفن همراه خود مشاهده کنند.

همچنین این سامانه قابلیت تعیین دامنه نوسان روی بخش های مختلف بورس و ارسال خودکار هشدار برای کاربران درصورت خروج از دامنه را دارد.

علاقه مندان به دریافت نرم افزار بورس همراه و دفترچه راهنمای این سامانه، با مراجعه به سایت www.mobilebourse.ir . یا  به غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار واقع در سالن 35 چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در محل دائم نمایشگاههای بین المللی تهران تا 17 دی مراجعه کنند و این سامانه را بر روی تلفن های همراه خود نصب کنند.

لازم به ذکر است با گذشت حدود دو هفته از افتتاح سامانه بورس همراه، تاکنون حدود 1600 کاربر این نرم افزار را در گوشی های تلفن همراه خود نصب کرده و از اطلاعات آن استفاده می کنند. همچنین تعداد تراکنش های سامانه بورس همراه از زمان افتتاح تاکنون به حدود 60 هزار تراکنش رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز