در تیر‌ماه امسال

۶ هزار واحد مسكونی مهر در شهرهای جدید استان تهران افتتاح می شود

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۱۸:۰۶:۵۵
کد خبر: ۵۷۵۷۳
۶ هزار واحد مسكونی مهر در شهرهای جدید استان تهران افتتاح می شود
معاون وزیر مسكن و شهرسازی از به بهره برداری رسیدن 11 هزار واحد مسكونی در شهرهای جدید طی تیرماه امسال خبر داد و گفت: سهم شهر پردیس 3 هزار واحد مسكونی مهر است.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، "جمشید نورصالحی" معاون وزیر مسكن و شهرسازی در حاشیه بازدید "علی نیکزاد" وزیر مسكن و شهرسازی از شهر جدید پردیس با بیان اینكه 40 هزار واحد مسكونی مهر در این شهر جدید ساخته می شود، اظهارداشت: از تعداد واحدهای مسكونی یاد شده 10 هزار واحد سهمیه سال 89 و 30 هزار واحد نیز سهمیه سال 90 شهر جدید پردیس در طرح مسكن مهر و پاسخگویی به نیاز مسكن متقاضیان تهرانی است.

وی از به بهره برداری رسیدن 11 هزار واحد مسكونی در سه شهر جدید پردیس، هشتگرد و سهند طی تیرماه امسال خبر داد و افزود: سهم جدید شهر پردیس از افتتاح های تیرماه 3 هزار واحد مسكونی مهر است كه در موعد مقرر به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان می شوند.

مدیر عامل شركت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید روند تامین خدمات زیربنایی در شهر جدید پردیس را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: امیدواریم شركت گاز نیز با روند سریعتری اقدام به گازرسانی به واحدهای در دست ساخت و در شرف افتتاح کند.

نورصالحی ادامه داد: پس از افتتاح واحدهای مسكونی مهر در شهر جدید پردیس شاهد به بهره برداری رسیدن تعداد دیگری از واحدهای مسكونی طرح مسكن مهر در شهر جدید هشتگرد خواهیم بود .

وی خاطر نشان كرد: در تیرماه سال‌جاری 5 هزار واحد مسكونی مهر نیز در شهر جدید سهند تبریز افتتاح می‌شوند.

گفتنی است در حال حاضر بیش از 190 هزار واحد مسكونی در 4 شهر جدید پرند، هشتگرد، پردیس و اندیشه برای پاسخگویی به نیاز مسكن متقاضیان تهرانی ساخته می شود كه سه شنبه گذشته شاهد افتتاح 2 هزار و 100 واحد مسكونی مهر در شهر جدید پرند بودیم.

بنابراین گزارش واحدهای مسكونی مهر در شهر جدید سهند نیز با هدف پاسخگویی به نیاز مسكن متقاضیان شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی ساخته می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز