یکشنبه آینده

سهام باشگاه راه آهن در فرابورس عرضه می شود

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۷:۲۹
کد خبر: ۵۸۷۲۸
سهام باشگاه راه آهن در فرابورس عرضه می شود
مدیر عامل فرابورس از عرضه سهام نخستین باشگاه دولتی خبر داد و گفت: این عرضه به دلیل مدت زمان کم تا لیگ برتر در روز یکشنبه 5 تیر ماه انجام می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، "مصطفی امید قائمی" از عرضه سهام نخستین باشگاه دولتی در فرابورس خبر داد و اظهارداشت: در حالی که قرار بود این عرضه 20 تیر انجام شود، به دلیل مدت زمان کم تا لیگ برتر و حساسیت های موجود در این خصوص این فرایند 15 روز زودتر انجام می شود.

وی افزود : باشگاه راه آهن که به عنوان یک شرکت سهامی خاص تغییر پیدا کرد، با قیمت پایه هر سهم 5.9 میلیون ریال و ارزش کل 59.18 میلیارد ریال در بازار سوم فرابورس عرضه می شود.

قائمی گفت: سرمایه گذارانی که متقاضی خرید سهام این باشگاه هستند باید 1.78 میلیارد ریال به عنوان سپرده در رقابت که معادل 3 درصد ارزش معامله است را به صورت نقد یا ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط ازطریق کارگزاران فرابورس به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز کرده و تاییده آن را به مدیریت بازار فرابورس ارائه نمایند تا امکان حضور در رقابت را پیدا کنند.

مدیر عامل فرابورس در خصوص شرایط معامله اینگونه توضیح داد: سرمایه گذاران باید به صورت نقد یا 20 درصد ارزش معامله نقد و 80 درصد اقساط 3 ساله با فواصل پرداخت 6 ماهه و نرخ سود 12 درصد پرداخت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز