طی حكمی از سوی نیكزاد؛

مشاور وزیر و مدیر كل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۰:۴۹
کد خبر: ۶۲۷۹۹
مشاور وزیر و مدیر كل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
در حكمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، سید سعید سید علایی به عنوان مشاور وزیر و مدیر كل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از اداره كل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی حوزه راه و ترابری، علی نیكزاد در این ابلاغ تصریح كرده است: اینك پس از گذشت سه دهه از حیات پر بار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دهه پیشرفت و عدالت آغاز شده است، به موازات شكوفایی ها و نیز مسئولیت های روز افزون انقلاب اسلامی و دولت برآمده از رای مردم شریف و آگاه و متعهد ایران، لازم است وزارت راه و شرسازی ضمن ادامه فعالیت های پر ثمر پیشین، نقش كارآمدتر و موثرتری را در این پیشرفت عدالت محور ایفا كرده و از منافع ملی و آرمانی نظام ولایی در بالاترین سطح صیانت نماید.

‌نیكزاد در پایان یادآور شده است: امید است با توكل به خداوند متعال، بهره گیری از وصایای گرانقدر حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و سیاست های رئیس جمهور محترم و با همكاری معاونان و سازمانهای تابعه و همكاران ارجمند با اهتمام ویژه در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری منصوب شد

همچنین در ابلاغی از سوی وزیر راه و شهرسازی، امیر جعفر پور با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری منصوب شد.
بنابراین گزارش امیر جعفر پور در حال حاضر مدیر كل دفتر هماهنگی و ارزیابی نظام های حمل و نقل نیز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز