مهدی‌ها در نیمه شعبان رایگان سفر می‌كنند

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۸:۲۶
کد خبر: ۶۳۰۹۱
مهدی‌ها در نیمه شعبان رایگان سفر می‌كنند
همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) در روز نیمه شعبان تمام افرادی كه نامشان مهدی است، می‌توانند از تهران به تمام نقاط کشور رایگان سفر کنند.
به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل پایانه‌ها و حمل ونقل استان تهران، "فرهاد صالحیان" مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران در این خصوص اظهار داشت: افراد همنام با حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) می توانند برای مسافرت با اتوبوس به دفاتر سرپرستی اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران در پایانه‌های مسافربری مراجعه كرده و با ارایه كارت شناسایی معتبر بلیت رایگان سفر دریافت كنند.

وی افزود: با عنایت به اینكه در آستانه نیمه شعبان، از چهارشنبه هفته جاری افزایش تردد چشمگیری را به ویژه در محورهای هراز و چالوس خواهیم داشت با پلیس راه هماهنگ شده تا تعداد گشتهای خود را درمسیرهای پرتردد، به ویژه در محور هراز و چالوس افزایش دهد. از تمام دستگاههای امدادی نیز درخواست شده تا نسبت به استقرار تعدادی از اكیپهای سیار خود در انتهای مسیرهای مذكور قبل از یكطرفه اعلام شدن مسیرها، اقدام كنند.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان تهران با اشاره به تراكم سفرهای تابستانی به قبل و بعد از ماه رمضان گفت: در حال حاضر در روزهای باقی مانده در ماه شعبان شاهد افزایش سفرها هستیم و به همین دلیل نیز تلاش برای خدمات رسانی بهتر به مسافران را در تمام پایانه ها و جاده های استان را در دستور کار قرار داده ایم تا افزایش تعداد مسافران و مراجعان سبب کاهش سطح خدمات رسانی نشود
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز