در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

مرغ صادراتی می شود/ دولت مرغ مازاد تولیدکنندگان را می خرد

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۷:۵۵
کد خبر: ۶۹۹۴۱
مرغ صادراتی می شود/ دولت مرغ مازاد تولیدکنندگان را می خرد
مدیرعامل شركت پشتیبانی امور دام با بیان این‌که مرغ مازاد تولیدکنندگان خریداری می شود، گفت: مرغ به کشورهای همسایه صادر می شود.

"صدراله دولت" مدیرعامل شركت پشتیبانی امور دام در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی برنا، درباره خرید مرغ مازاد از تولیدکنندگان، اظهار داشت: با توجه به اعلام برخی استان‌ها در مورد کاهش قیمت مرغ در بازار، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این شرکت به منظور حمایت از تولید کنندگان، مرغ مازاد آنان به هر میزان که وجود داشته باشد را خریداری خواهد کرد تا در زمان افزایش تقاضا به بازار عرضه کند.

وی با بیان این‌که در راستای حمایت از تولیدکنندگان  یکی از برنامه ها در زمان کاهش قیمت ، خرید مرغ مازاد  از تولید کنندگان است، افزود: امسال نیز با قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ مازاد تولیدکنندگان با قیمت2900تومان خریداری می شود.

مدیرعامل شركت پشتیبانی امور دام خاطرنشان کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان، توزیع نهادهای دامی از جمله کنجاله سویا و ذرت با  قیمت پایین تر از بازار آغاز شده و محدودیتی برای توزیع آن وجود ندارد.

دولت با بیان این‌که میزان تولید بیش از نیاز کشور است، گفت:برنامه ریزی برای صادرات مرغ صورت گرفته است و با  تشویق و پرداخت یارانه صادراتی به تولیدکنندگان پس از ماه رمضان، مازاد تولید صادر می شود.

به گفته وی، کشورهای افغانستان، عراق  و کشورهای حاشیه خلیج فارس در اولویت این صادرات قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز