معاون وزیر نفت در امور گاز خبر داد:

اجرای ۴۰ هزار میلیارد طرح گازرسانی در هفته دولت

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۰۸:۵۱:۱۴
کد خبر: ۷۲۶۱۲
اجرای ۴۰ هزار میلیارد طرح گازرسانی در هفته دولت
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی بیش از 40 هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از شانا، "جواد اوجی" معاون وزیر نفت در امور گاز در توضیح طرح‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت امسال گفت: بهره‌برداری از پنج خط لوله انتقال گاز، گازرسانی به 85 جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده شده(سی ان جی)، 421 واحد صنعتی، 85 هزار و 802 واحد مسکونی مسکن مهر، طرح‌هایی هستند که در این بازه زمانی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی گازرسانی به 22 جایگاه عرضه سی ان جی، شش واحد صنعتی و 118 هزار و 275 واحد مسکونی مسکن مهر نیز آغاز خواهد شد.

به گفته اوجی، آغاز عملیات اجرایی 18خط لوله انتقال گاز در قطرهای مختلف نیز، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر این که مجموعه این طرح‌ها با تکیه بر توان و تخصص نیروهای داخلی و در سخت‌ترین شرایط اقلیمی و جغرافیایی انجام شده است، گفت: با توکل به خدای متعال، منویات مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار، همچنین به پشتوانه این فعالیت‌ها و ثبت عملکرد کارکنان پر تلاش و بی ادعای شرکت ملی گاز ایران، دستیابی به سهم 10 درصدی تجارت گاز طبیعی و فرآورش روزانه 1.1 میلیارد متر مکعب گاز دور از دسترس نخواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز