مدیرعامل شركت تهیه و تولید مواد معدنی:

افزایش قیمتی در بخش مواد معدنی نداشته‌ایم

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۴۴۷
افزایش قیمتی در بخش مواد معدنی نداشته‌ایم
مدیرعامل شركت تهیه و تولید مواد معدنی گفت: اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها رشد و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی و افزایش اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن، غلامحسین رحیمیان، با بیان اینکه پس از اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها هیچ افزایش قیمتی در محصولات شركت‌های تابعه تهیه و تولید مواد معدنی رخ نداده است افزود: اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها رشد و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی و افزایش اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر پتانسیل‌های زیادی در بخش معدن و صنایع معدنی وجود دارد كه با اصلاح قیمت‌های انرژی و واقعی شدن مولفه‌های تولید، بسیاری از این پتانسیل‌ها فعال خواهد شد. 

مدیرعامل شركت تهیه و تولید مواد معدنی اظهار داشت: با توجه به آن‌كه یكی از دغدغه‌های اصلی دولت رشد اشتغال است، هدفمندسازی یارانه‌ها موجب افزایش اشتغال در واحدهای معدنی و صنایع معدنی خواهد شد.

رحیمیان با تاکید بر اینکه با اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، مصرف انرژی نیز در كشور بهینه شده و از بخش‌های غیر مولد به بخش‌های مولد مانند معادن و صنایع معدنی انتقال خواهد یافت گفت: اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در همین مدت كوتاه نیز افزایش بهره‌وری و بهینه شدن مصرف انرژی در واحدهای معدنی و صنایع معدنی را به دنبال داشته است.
 
مدیرعامل شركت تهیه و تولید مواد معدنی تصریح كرد: در این شرایط با توجه به‌برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اقدامات صورت گرفته پس از اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، هیچ‌گونه افزایش قیمتی در محصولات شركت‌های تابعه صورت نگرفته است.

نظر شما