طی حکمی از سوی مصطفی محمد نجار؛

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب شد

۱۳۹۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۱۲۸
رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب شد
مصطفی محمد نجار طی حکمی عبدالرضا داوری را به عنوان مشاور وزیر و رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش سرویس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مصطفی محمد نجار وزیر کشور طی حکمی عبدالرضا داوری را به عنوان مشاور وزیر و رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب کرد.
متن این حکم به شرح ذیل است:
جناب آقای عبدالرضا داوری
با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور وزیر و رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور منصوب می‌کنم.
 
گستره وظایف و تنوع مأموریت‌های وزارت کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، انتظامی و ... انجام امور مطالعاتی، تحقیقاتی و پژوهشی برای هرچه بهتر و مطلوب‌تر انجام شدن این امور را ضروری می‌کند ضمن آنکه در همین راستا توانمند سازی و ارتقاء دانش کارکنان از طریق تنظیم و برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی اثربخش و با محتوای غنی نیز به اجرایی شدن بهینه مأموریت‌های موصوف کمک شایان و قابل توجهی خواهد کرد.
 
لذا انتظار دارد جنابعالی با برنامه ریزی مناسب، شایسته وکارآمد و با استفاده از همه ظرفیت‌های مرکز مطالعات راهبردی و آموزش گام‌های اساسی در نیل به این هدف مهم بردارید.
 
توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت خدمت گزار از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
مصطفی محمد نجار
وزیر کشور

نظر شما