طبق اسناد وزارت خارجه آمریکا

منافقین هیچ پایگاه مردمی در ایران ندارند

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۰
منافقین هیچ پایگاه مردمی در ایران ندارند
یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی ضمن اشاره به تقلای اخیر نومحافظه کاران آمریکایی برای حمایت از منافقین به نقل از اسناد وزارت خارجه آمریکا، این گروه را فاقد هرگونه پشتوانه مردمی دانست.
 

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) پایگاه خبری- تحلیلی تینک پراگرسیو در گزارشی به قلم دانیل لوبان می نویسد: با وجود تقلای نومحافظه کاران آمریکایی و اعمال حمایت از مجاهدین خلق(منافقین)، این ارگان به دلیل همدستی با صدام حسین در  جنگ بر علیه ایران از هیچ جایگاه مردمی در کشورش برخوردار نیست و این مهم در اسناد ویژه وزارت خارجه آمریکا تایید شده است.


بنابراین گزارش، مریم رجوی، سرکرده منافقین در جریان نبرد خلیج فارس و همراهی با نیروهای صدام برعلیه کردهای عراقی، به نیروهای خود سفارش می‌کرد تا کردهای ناراضی را زیر تانک‌های خود له کنند و باید اعلام کرد همکاری این گروه با صدام عمده دلیل نارضایتی گسترده مردم ایران از آنها است که تا امروز هم ادامه داشته است.


نویسنده این پایگاه خبری ادامه می دهد: حزب جمهوری خواه و نومحافظه کاران آمریکا در تلاش هستند تا از منافقین نقشی همانند احمد چلبی در عراق بسازند و سعی می‌کنند با حمایت از آنها تجاوزاتی برعلیه ایران صورت بدهند.


وی می نویسد: بنابر اسناد سازمان حقوق بشر، منافقین حد نصابی طولانی از شکنجه اعضای خود برجای گذاشته است و علت حمایت جولیانی، تاونسند، رید و موکاسی که همگی جمهوری خواه نومحافظه کار هستند از این گروه تروریستی نامعین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز