با صدور پیامی؛

نیروی هوایی ارتش درگذشت حسین پرتوی را تسلیت گفت

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۸۸۹۲۷
نیروی هوایی ارتش درگذشت حسین پرتوی را تسلیت گفت
نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرواز آسمانی این پیشکسوت عرصه هنر را به جامعه رسانه‌ای کشور بخصوص خانواده این عزیز تسلیت گفت.

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت «حسین پرتوی» از عکاسان با سابقه انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«پیوند الهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام راحل (ره) و انقلاب در سالیان دور همراهان بسیاری را در کنار خود به یادگار نگاه داشته بود. پیوندی که در روز میثاق کارکنان نیروی هوایی با بنیانگذار کبیر انقلاب در 19 بهمن ماه سال 1357 به اوج خود رسید و تا امروز نیز ادامه دارد.

در این میان یکی از هنرمندانی که در روز رؤیایی بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) خاطره‌ساز شد، حسین پرتوی عکاس پیشکسوت کشورمان بود. او که عمر خویش را صرف هنر عکاسی کرد و تصاویر مشهور او از جریان انقلاب اسلامی در ذهن همگان ثبت شده است، با عروج آسمانیش در روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه، نه تنها دلاورمردان نیروی هوایی، بلکه تمامی عاشقان امام (ره) و انقلاب را اندوهگین کرد.

حسین پرتوی عکاس تصویر معروف دیدار کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام راحل در روز پیوستن کارکنان این نیرو به صفوف پرشور مردم ایران، پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری از میان ما رفت؛ به حق که باید او و همقطارانش را از جمله تأثیرگذارترین افراد در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواند.

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرواز آسمانی این پیشکسوت عرصه هنر را به جامعه رسانه‌ای کشور بخصوص خانواده این عزیز تسلیت می‌گوید».

نظر شما