رویترز خبر داد:

حملات زمینی نیروهای رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شد

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۰۴۸۷۹
حملات زمینی نیروهای رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شد
شمار کشته های فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از دو هفته قبل متجاوز از 300 تن شده است، نیروهای صهیونیستی امروز نیز حمله زمینی به نوار غزه را ادامه دادند.

در حالی که شمار کشته های فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از دو هفته قبل متجاوز از 300 تن شده است، نیروهای صهیونیستی امروز (شنبه) نیز حمله زمینی به نوار غزه را با شدت ادامه دادند.

به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات فلسطینی گفتند: پنجشنبه گذشته در نوار غزه 65 فلسطینی شهید شدند که 15 تن از آنها زیر 18 سال سن داشتند.

این خبرگزاری می افزاید، این در حالی است که تاکنون بیش از 135 موشک توسط جنبش حماس از غزه به سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شده که شماری از آنها به تل آویو اصابت کرده است.

براساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد روز گذشته 17 فلسطینی مسلح را در نوار غزه کشته و 13 فلسطینی دیگر را به اسارت گرفته است.

ارتش صهیونیستی افزود: در عملیات حمله زمینی به غزه یک سرباز صهیونیست کشته و یک سرباز دیگر زخمی شد و در این عملیات به اهدافی ازجمله 21 سکوی شلیک موشک و 10 تونل حمله شده است.

این گزارش می افزاید، ˈباراک اوباماˈ رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته با ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و بر حمایت آمریکا از این رژیم تاکید و در عین حال نسبت به خطر تشدید حمله و افزایش قربانی ها اظهار نگرانی کرد. امیدواریم اسرائیل این عملیات را به شکلی اجرا کند که شمار قربانی های غیرنظامیان به حداقل برسد.

«ˈبان کی مون»ˈ دبیر کل سازمان ملل تصمیم دارد امروز برای پایان دادن به جنگ میان فلسطینان و اسرائیل عازم خاورمیانه شود.

«ˈجیفر ویلتمن»ˈ معاون سیاسی دبیر کل سازمان ملل در جلسه فوق العاده شورای امنیت شلیک موشک توسط حماس به فلسطین اشغالی را محکوم و در عین حال از عملیات افراطی رژیم صهیونیستی اظهار نگرانی کرد.

به گزارش برنا،رژیم صهیونیستی طی 10 روز گذشته از هوا و زمین غزه را مورد حمله قرار داده است به طوری که حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از 300 شهید که 50 تن آنها زیر 18 سال هستند بر جای گذاشته است.

نظر شما