نماینده یونان در پارلمان اروپا:

رژیم تجاوزگر اسرائیل مادر تمام بدی هاست/ باید این رژیم را تحت فشار قرار داد

۱۳۹۳/۰۴/۲۸ - ۱۷:۴۷:۵۷
کد خبر: ۲۰۴۸۹۸
رژیم تجاوزگر اسرائیل مادر تمام بدی هاست/ باید این رژیم را تحت فشار قرار داد
ˈصوفیا سکورافاˈ: رژیم تجاوزگر اسرائیل با خوی اشغالگری و اشغال سرزمین های ملت مظلوم فلسطین، مادر تمام بدی هاست که بایستی با آن برخورد جدی شود.

 نماینده یونان در پارلمان اتحادیه اروپا گفت: رژیم تجاوزگر اسرائیل با خوی اشغالگری و اشغال سرزمین های ملت مظلوم فلسطین، مادر تمام بدی هاست که بایستی با آن برخورد جدی شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،خانم ˈصوفیا سکورافاˈ نماینده یونان از حزب چپ ائتلاف (سی ریزا) در پارلمان اتحادیه اروپا در مصاحبه ای با رادیو ˈکوکی نوˈ با اشاره به جنایاتی که رژیم اشغالگر قدس در فلسطین و نوار غزه مرتکب می شود، افزود: این رژیم حدود نیم قرن است که سرزمین ملت فلسطین را اشغال کرده؛ در طول این مدت به طور روزانه و مستمر به قتل عام این ملت اشتغال دارد و متأسفانه جامعه جهانی نظارگر و به نوعی با سکوت خود مشوق جنایات این رژیم است.

به گزارش برنا،ریاسکورافا با انتقاد از عملکرد پارلمان اتحادیه اروپا در قبال تجاوزها و قتل عام مردم فلسطین توسط نیروهای اشغالگر قدس ادامه داد: ما در این پارلمان طرحی را ارایه کردیم که حقوق ملت فلسطین در قبال این تجاوزها حفظ شود؛ اما متأسفانه این پارلمان از بکارگیری کلمه تجاوزگر و اشغالگر در باره رژیم اشغالگر و متجاوز اسرائیل در متن مربوط به تجاوزات اخیر رژیم اسرائیل به نوار غزه خودداری کرده که این امر غیر قابل قبول است. 

وی در پایان افزود: اگر جوامع جهانی واقعاً خواستار توقف خونریزی در نوار غزه و جلوگیری از اقدامات ددمنشانه نیروهای این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین و ایجاد آرامش در منطقه است، بایستی جلوی اقدامات رژیم تجاوزگر اسرائیل را گرفته و آن را تحت فشار قرار دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز