صادق خرازی؛

«ندا» از دولت مظلوم روحانی حمایت می کند/ قصد کاندیداتوری ندارم

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۴۳۰۷۰
«ندا» از دولت مظلوم روحانی حمایت می کند/ قصد کاندیداتوری ندارم
حزب ندا و همه اعضایش اینگونه باور دارند که وظیفه ملی و دینی همه کنشگران سیاسی این است که از دکتر روحانی و دولت خادم وی حمایت کنند.

جناب آقای دکتر روحانی شخصیت کم نظیری هستند که در سپهر سیاست ایران، از خادمان ملک و ملت ایران بوده و خواهند بود. دولت ایشان، دولت مظلومی است. دولتی است که میراث دار بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات داخلی و خارجی بوده است. با نیم نگاهی به واقعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی و مشکلات مردم در خواهیم یافت این دولت چگونه با صبر و تلاش، مظهر فداکاری شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن کامل بیانیه صادق خرازی بدین شرح است:

'به نام خدا

هر دم از این باغ بری می رسد

شایعه و اتهام و بهتان در بستر سیاست ایران، مذموم و قطعا کاری غیر اخلاقی است. حزب ندا و اعضایش، اصلا بنا ندارند وقت خود و حزب را برای پاسخگویی به بسیاری از ادعاهای بی اساس تلف کنند .

تأکید اصلی همه همفکران این است بگذاریم و بگذریم و با عملکرد خود به رقیبان و رفیقان ثابت کنیم که منطق و مبنای کارتشکیلاتی اعضای حزب ندا چیست؟

حزب ندا می خواهد اخلاق را در متن سیاست نهادینه کند، و به منتقدان خود احترام می گذارد، و باور دارد نقد منطقی باعث رشد و تعالی همه و جامعه می شود .

در مورد شخص اینجانب، شایعات مختلف و اتهامات واهی سر داده می شود که جداً باید از شر شیطان به خداوند خبیر و بصیر پناه برد.

اخیرا، شایعه ای مبتنی بر کاندیداتوری اینجانب در انتخابات ١٣٩٦ را بصورت گسترده در شبکه های مجازی دامن زده اند که خرازی رقیب روحانی خواهد شد!!!

من قاطعانه این شایعه را نه تنها رد می کنم بلکه به کسانی که به این قبیل شایعات دامن می زنند، عرض می کنم سابقه آشنایی و رفاقت و دوستی من و جناب آقای دکتر روحانی را نمی دانند و متوجه نیستند که من با جناب آقای روحانی از چه هنگام مناسبات برادری و شاگردی و استادی ، داشته و داریم بویژه که ایشان برادر بزرگ من بوده و همواره بر برادر کوچک خود لطف و محبت داشته و دارند. بی تردید، فقدان آگاهی گهگاه انسان را به اشتباه و انحراف می کشاند.

جناب آقای دکتر روحانی شخصیت کم نظیری هستند که در سپهر سیاست ایران، از خادمان ملک و ملت ایران بوده و خواهند بود.

دولت ایشان، دولت مظلومی است. دولتی است که میراث دار بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات داخلی و خارجی بوده است. با نیم نگاهی به واقعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی و مشکلات مردم در خواهیم یافت این دولت چگونه با صبر و تلاش، مظهر فداکاری شده است.

بر هر انسان فطن و فتنه به دوری، لازم است که با چشمان تیزبین حرکت و عملکرد دولتمردان را رصد کند، آنگاه اگر از عمق تلاش ها و خدمات دولتمردان آگاه شوند درخواهند یافت روحانی بر شبستان تاریخ ایران به دلیل اخلاص و تلاشی که دارد و در راه خدا و انسانیت گام های بلندی برداشته است، ماندگار خواهد شد.

حزب ندا و همه اعضایش اینگونه باور دارند که وظیفه ملی و دینی همه کنشگران سیاسی این است که از دکتر روحانی و دولت خادم وی حمایت کنند.

وجود چنین دولتی که مورد حمایت اقشار مختلف جامعه، قاطبه خردمندان، نخبگان و خبرگان آگاه است، نعمت غیرمترقبه الهی بوده، و قدردانی از روحانی و دولت خدمتگزارش، مرضی خداوند متعال است.

برخورداری از رییس جمهوری فهیم و با شخصیتی چون جناب آقای دکتر روحانی، بی تردید روزگاری آرام، با ثبات و پیشرفته و توسعه همه جانبه را برای کشور در ابعاد داخلی و خارجی رقم خواهد زد.'

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز