سرلشکر فیروزآبادی:

رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکرات به من اجازه صحبت نداده‌اند

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۲:۱۵
کد خبر: ۲۶۴۹۴۴
رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکرات به من اجازه صحبت نداده‌اند
مذاکره یک امر مرسوم سیاسی است و رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکرات به من اجازه صحبت نداده‌اند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی اکنون به مرحله تحول علمی و فناوری رسیده و در حال گام نهادن به صنعتی شدن هستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی روز دوشنبه در حاشیه شانزدهمین همایش پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران افزود: مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران، با اجازه رهبر معظم انقلاب انجام می شود.

وی تصریح کرد: انرژی هسته ای موضوعی فناورانه است و یک پیشرفت علمی و گامی بلند در میان گام های بلند دانشمندان ایران اسلامی محسوب می شود.

سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: مقطع کنونی انقلاب اسلامی، مقطع تحول علمی و فناوری است و امروز تحول انسانی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در انقلاب اسلامی مطرح شده و به مرحله تحول علمی و فناوری رسید ه ایم و در حال گام نهادن به صنعتی شدن هستیم.

سرلشکر فیروزآبادی درباره داعش گفت: پدیده داعش حرکتی تروریستی است که علیه همسایگان ما در عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی ایجاد شده است.

وی داعش را آفتی در جهان اسلام دانست و افزود: این پدیده توسط صهیونیست ها، انگلیس و آمریکا ایجاد شده و به خاطر نداشتن مبانی مستحکم علمی، عقلانی و رفتار بسیار خشونت بار، به عنوان یک ابزار استکبار جهانی مورد استفاده قرار می گیرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح درباره مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 گفت: رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکرات به من اجازه صحبت نداده اند؛ مذاکره یک امر مرسوم سیاسی است و آن مقدار که برای وزارت خارجه ترسیم شده، مسوول است که انجام دهد.

سرلشکر فیروزآبادی در رابطه با مذاکره مستقیم ایران و آمریکا عنوان کرد: من مسوول جنگ با آمریکا هستم و مسوول مذاکره نیستم.

وی با اشاره پیشرفت های دانشمندان ایرانی در بحث هسته ای گفت: در بحث تولید علم و فناوری جزو پیشگامان حمایت از علم و فناوری در کشور هستم و از این موضوع پشتیبانی می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز