دادستان تهران:

حکم قاتل میدان کاج در دیوان عالی تأیید شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۸۵
حکم قاتل میدان کاج در دیوان عالی تأیید شد
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: قضات دیوان عالی کشور به بخش‌هایی از این حکم ایراد گرفته‌اند، اما در مورد قصاص قاتل این پرونده حکم تأیید شده است.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری برنا، جعفری دولت آبادی در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دادسرای ناحیه 16 ( بعثت) گفت: در سال گذشته به بهانه انتخابات اتفاقات عجیب و غریبی در کشور رخ داد و جوانان بسیاری را به خیابان ها کشاندند و ده‌ها اقدام مخرب و ضدامنیتی انجام دادند.

وی افزود: اما امروز خدا را شاکریم که سران آنها رسوا شده اند و آن روز دور نیست که جامعه ما سران فتنه را محاکمه کند.

دادستان تهران گفت: کسانی که فکر می کردند به بهانه انتخابات می توانند به ارکان نظام از جمله رهبری تهاجم کنند و به قول خود آخرین ضربه را بر پیکر این نظام وارد کنند، بدانند که محاکمه خواهند شد.

وی افزود: فتنه گران فکر می کردند، می توانند نظام را ساقط کنند، اما در برابر 6 دی، ما 9 دی (88) را داشتیم که فتنه گران با سلحشوری مردم مواجه شدند.

دادستان تهران گفت: عده ای در ششم دی احساس کردند، می توانند در پوشش دروغین جمهوریت قیام کنند، اما مردم ما مطمئن باشند اگر برخی مسائل نبود، می گفتیم که آنها کمتر از آن وزنی را دارند که نظام نتواند با آنها برخورد کند.

وی افزود: فتنه گران بدانند حتماً در وقت مقرر به سزای اعمال‌شان خواهند رسید.

بر اساس این گزارش جعفری دولت آبادی همچنین در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان جدید و قدیم دادسرای ناحیه 16 در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید پرونده میدان کاج به کجا رسیده است و اجرای حکم کی خواهد بود؟ گفت: دیوان عالی طی دادنامه ای که امروز صادر کرد این حکم دادسرای بدوی را تأیید کرد.

وی افزود: البته قضات دیوان عالی کشور به بخش هایی از این حکم ایراد گرفته اند، اما در خصوص قصاص قاتل این پرونده حکم تأیید شده است و در صورتیکه اولیای دم مقتول برای اجرای حکم تقاضا کنند، حکم را هفته آینده اجرا خواهیم کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز