رستمی در همایش فضای مجازی ، سواد رسانه ای و بازی های رایانه ای مطرح کرد؛

استفاده از فضای مجازی برای ایجاد اشتغال

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۲:۱۱
کد خبر: ۲۵۵۶۱۷
استفاده از فضای مجازی برای ایجاد اشتغال
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور جوانان گفت: با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توانیم از فضای مجازی برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

به گزارش گروه وزارت جوانان برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان  محمدرضا رستمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور جوانان پیش از ظهر امروز در همایش فضای مجازی، سواد رسانه ای و بازی های رایانه ای با تاکید بر استفاده حداکثری از فرصت‌های فضای مجازی اظهار داشت: اکنون در قالب فضای مجازی نوآوری هایی به وجود آمده که بیش از هر قشر دیگری در اختیار جوانان قرار دارد.

وی افزود: این فضا همه چیز را در بر می گیرد اما علی رغم اینکه یک حاشیه روی فضای مجازی سایه افکنده ، به اعتقاد من فضای مجازی یک ثروت به حساب می آید که باید از این فناوری به نحو احسن استفاده کرد.

مشاور وزیر در امور جوانان تصریح کرد: متاسفانه شناخت خوبی از مزایا و معایب این فضا وجود نداردو این موضوع مشکل ایجاد نموده است . لذا باید دید چه چیزی باعث شده سهم محتوا از این فضا کمتر باشد.

رستمی خاطر نشان کرد: وضعیت اشتغال در کشور مناسب نیست و این امر موجب می شود جوانان اوقات فراغت بیشتری داشته باشند و به لحاظ نبود طرح ها و برنامه های فراغتی مناسب و مفید بیشتر به این فضاها مراجعه کنند .

وی افزود: متاسفانه در کشور به فضای مجازی بیش از اینکه به عنوان فرصت اندیشیده شود، نگرش منفی نسبت به این فضا بیشتر است ،در حالی که با مدیریت صحیح و برنامه ریزی درست می توانیم از فضاهای مجازی برای ایجاد فرصت شغلی بهره ببریم.

مشاور وزیر در امور جوانان گفت: قریب به 85 درصد از استفاده کنندگان از فضاهای مجازی در ایران جوانان هستند اما سواد رسانه ای کاربران در کشور بسیار پایین است . وی افزود: نمی توانیم جلو فناوری را بگیریم اما می توانیم استفاده درست از آن را آموزش دهیم .

همایش فضای مجازی ، سواد رسانه ای و بازیهای رایانه ای که به همت حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صبح امروز با حضور اساتید دانشگاه ،معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، رئیس پلیس فتای استان ، مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از فعالان فرهنگی ، دبیران سمن ها و روسای هیئتهای ورزشی استان آغاز شده بود ساعتی پیش به کار خود پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز