مدیر دفترفنی دانشگاه فنی حرفه‌ای درگفت‌وگو بابرنا خبر داد

اشتغال به کاردانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای درحال تحصیل

۱۳۹۲/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۷۴۷
اشتغال به کاردانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای درحال تحصیل
مهدی رفیعی گفت: دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای در دوران تحصیل وارد بازار کار می‌شوند و این امر بیانگر نیاز جامعه است.

مهدی رفیعی مدیر کل دفتر فنی دانشگاه فنی حرفه‌ای درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت:احداث دانشکده‌های فنی حرفه‌ای با رشته‌های نوین تکنولوژی گام موثری در پیشرفت و پیشبرد اهداف آموزشی است.

وی با بیان این‌که تربیت تکنسین‌های مورد نیاز کشور از سیاست‌های کلی دانشگاه فنی حرفه‌ای است، افزود:با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و گستردگی علوم، افزایش تنوع رشته‌ها و تکنیسین‌ها در زمینه‌های مختلف نیز امری ضروری و لازم است.

رفیعی ادامه داد:دانشجویان در رشته‌های فنی حرفه‌ای با آگاهی کامل وارد این دانشگاه و رشته می‌شوند و همین امر موجب موفقیت آن‌ها می‌شود و پیشرفت آن‌ها را دو چندان می‌کند.
 
مدیر کل دفتر فنی دانشگاه فنی حرفه‌ای تاکید کرد: ورود صنایع جدید باعث می‌شود تا دانشجویان این دانشگاه با تنوع رشته‌ها آشنا شده و در حوزه‌های متفاوت تربیت شوند تا بتوانند وارد بازار کار شده و نیازهای جامعه را تامین کنند.

رفیعی در پایان گفت:دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای تا مقطع دکترا ادامه تحصیل می‌دهند و علاوه بر اشتغال در سمت استادی دانشگاه، وارد بازار کار می‌شوند و جذب وارد بازار کار شدن دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حین تحصیل نشان از موفقیت این دانشگاه در کشور را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز