در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

مدارس حق اخذ هزینه‌ای برای ثبت‌نام از دانش‌آموزان ندارند

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۷۸۴
مدارس حق اخذ هزینه‌ای برای ثبت‌نام از دانش‌آموزان ندارند
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس اجازه اخذ هزینه‌ای به‌غیراز حق بیمه، از اولیای دانش‌آموزان ندارند.

قاسم مستقیم، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا گفت: مدارس حق اخذ هزینه اضافی از اولیای دانش‌آموزان را هنگام ثبت‌نام ندارند.

وی با بیان اینکه حق بیمه دانش‌آموزان سه هزار تومان اعلام شده است که اولیا باید هنگام ثبت‌نام این هزینه را پرداخت کنند، ادامه داد: اخذ هزینه‌ای به‌غیراز وجهی که مدارس ابتدایی برای کتاب‌های درسی از اولیا می‌گیرند و همچنین حق بیمه، غیرقانونی است. 

مستقیم افزود: درصورتی که مدارس وجه اضافی از اولیای دانش‌آموزان اخذ کنند، اولیا می‌توانند در سراسر کشور ازطریق شماره تلفن‌های 82287072 ـ 82287073 ـ 82282229 ـ 82282223 اعتراض خود را به اطلاع ما برسانند و همکاران ما در اسرع وقت به شکایت افراد رسیدگی خواهند کرد. 

وی تصریح کرد: اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهر تهران نیز با اعلام شماره تلفن‌های 88964006 و 88964033 آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد ازسوی اولیای دانش‌آموزان تهرانی است. 

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اعلام شماره شخصی خود، رسیدگی به مشکلات مردم را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش با تخلفات مدارس به‌صورت جدی برخورد خواهد کرد که برای اطمینان خاطر، اولیا می‌توانند مشکلات خود را با بنده به صورت مستقیم با شماره 09188129604 در میان بگذارند.

نظر شما