معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرروش:

سازمان دانش آموزی بازوی قدرتمند معاونت پرورشی و فرهنگی است

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۲:۲۰
کد خبر: ۱۸۰۹۰۵
سازمان دانش آموزی بازوی قدرتمند معاونت پرورشی و فرهنگی است
کفاش گفت: سازمان دانش آموزی ساز و کار مستقل دارد اما بازوی قدرتمند و پر توان معاونت پرورشی و فرهنگی است.

به گزارش آموزش خبرگزاری برنا، حمید رضا کفاش،رئیس سازمان دانش آموزی افزود: سازمان دانش آموزی باید محل رفت و آمد فرهیختگان و بزرگان فرهنگ و تشکیلات باشد. افراد فکور و اندیشمندی که با افکار بلند خود این سازمان را برای رسیدن به اهدافش یاری کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی ادامه داد:این سازمان می بایست به یک سازمان مولد در حوزه فرهنگ و اقتصاد تبدیل شود همه ما باید تلاش کنیم تا با یک کاری جمعی و جدّی سازمان دانش آموزی را در سال 93 ارتقاء دهیم این امر میسر نمی شود مگر با همکاری همه مدیران و کارشناسان عزیزی که دلسوز نظام، دولت و آموزش و پرورش هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرروش عنوان کرد: سازمان دانش آموزی یک اداره نیست بلکه یک تشکیلات تربیتی است لذا فقط با روحیه جهادی می توان به مأموریت ها و اهداف آن دست یافت، نگذارید روحیه کارمندی وارد این سازمان شود اگر این اتفاق بیفتد اساس سازمان دانش آموزی با مشکل روبرو خواهد شد باید روحیه جهادی و تشکیلاتی در اعضاء و مسئولان و مدیران این سازمان در سراسر کشور نهادینه شود.

کفاش با توجه به سیاست نیروی انسانی دولت تدبیر و امید گفت: دولت تدبیر و امید، پیام آور اعتدال و میانه روی است از اینرو در انتخاب مدیران و کارگزاران دولت استفاده از تجربیات و توانمندی تمامی نیروهای درون نظام یک سیایت راهبردی می باشد. همه باید همت کنیم تا برنامه های وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای دکتر فانی در حوزه سازمان دانش آموزی با سرعت و دقت تحقق یابد برنامه های جناب آقای فانی برنامه های دولت تدبیر و امید است و همه باید صادقانه و با روحیه جهادی دولت برخواسته از مردم را یاری نمایند.

کفاش افزود:در این راستا و پس از بررسی های انجام شده و به منظور تثبیت موقعیت سازمان دانش آموزی آقای روستایی را به عنوان قائم مقام اینجانب در سازمان ابقاء می نمایم ایشان یکی از نیروهای فعال، دلسوز و پر تلاش وزارت آموزش و پرورش است که معدل عملکرد مناسبی در گذشته داشته است و امیدوارم با مدنظر قرار دادن نکاتی که به ایشان یادآور شده ام سازمان دانش آموزی را با یک انرژی مضاعف و بهره مندی از مشارکت مدیران، کارشناسان و مربیان عزیز با قدرت جلو ببرند تا شاهد درخشش هر چه بیشتر این سازمان باشیم. همه تلاش کنیم تا سازمان یک گام نسبت به گذشته جلو برود.

کفاش ادامه داد:علی رغم اینکه سازمان دانش آموزی ساز و کار مستقل دارد اما بازوی قدرتمند و پر توان معاونت پرورشی و فرهنگی است. لذا باید هم راستا و همسو حرکت کند تا مأموریت های معاونت پرورشی و سازمان به خوبی تحقق یابد.

در پایان و پس از دریافت حکم انتصاب مجدد روستایی گفت:"با سپاس از خداوند متعال که فرصت خدمت را مجدداً به من عطا فرمود از حسن اعتماد جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش و جناب آقای دکتر کفاش معاونت محترم پرورشی و فرهنگی و ریاست سازمان دانش آموزی سپاسگزارم تلاش می کنم با نیّتی صادقانه و خالصانه و با همتی جهادی در جهت تحقق برنامه های جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش و حضرتعالی در حوزه سازمان دانش آموزی حرکت کنم و دست همه مدیران، کارشناسان، مدرسان، مربیان و دانش آموزان فرهیخته و عزیز را به یاری می فشارم امیدوارم بتوانم معدل بهتری را در این دوره جدید کسب کنیم.

نظر شما