معاون وزیرآموزش و پرورش:

سه هزار مجتمع آموزشی شهری امسال در كشور تاسیس می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۴:۴۱
کد خبر: ۶۱۰۵۱
سه هزار مجتمع آموزشی شهری امسال در كشور تاسیس می‌شود
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال با هدف ارتقای كیفیت و توجه به مقوله تربیت و یكپارچه نگری در مدیریت، سه هزار مجتمع آموزشی شهری در كشور تاسیس می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ابراهیم سحرخیز گفت: در این مجتمع های آموزشی ما به دنبال این هستیم كه مدیریت دوره 12ساله تحصیلی دانش آموزان از ابتدایی تا متوسطه و پیش دانشگاهی را به فردی با كفایت و با صلاحیت بسپاریم.

وی اضافه كرد: این مجتمع ها زمیته خدمات رسانی بهتر در بخش تامین تجهیزات و نیروی انسانی را فراهم می كند.

سحرخیز درارتباط با كنكور سراسری دانشگاه ها نیز گفت: داوطلبان امسال در كنكور سراسری برای نخستین بار تاثیر نمرات دروس نهایی را تا 25درصد تجربه می كنند.

وی یادآورشد: با توجه به بررسی های صورت گرفته، احتمال می رود درسال های 92و 93 كه طبق قانون، سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش موظف به حذف كنكور هستند، با حذف كنكور تنها به سوابق تحصیلی دانش آموزان بسنده شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اضافه كرد: در این ارتباط دانش آموزان باید تمام توجه شان را به امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و پیش دانشگاهی معطوف كنند و امیدواریم كه با توجه و همت معلمان دغدغه كنكور درسال های بعد برطرف شود.

وی گفت: از جمعیت 12میلیون 300 هزار نفری دانش آموزان كشور بیش از هفت میلیون دانش آموز در دوره متوسطه و راهنمایی و و از این شمارنیز 5 /4میلیون دانش آموزدر سه ساله دوره متوسطه و پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز