مهلت آزمون عملی رشته تربیت بدنی کنکور ۹۰ تمدید شد

۱۳۹۰/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۷:۴۶
کد خبر: ۹۱۶۰۴
مهلت آزمون عملی رشته تربیت بدنی کنکور ۹۰ تمدید شد
آزمون عملی رشته نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی برای معرفی‌شدگان‌ این رشته‌‌‌‌‌ در آزمون‌های سراسری، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته نظام جدید تمدید شد.

به گزارش سرویس دانشگاه برنا افرادی که رشته نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی را در آزمون‌های سراسری، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته نظام جدید (آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی) سال 90 انتخاب کرده‌اند و به هردلیل موفق نشده‌اند در موعد مقرر آزمون عملی خود را انجام دهند می‌توانند در مهلت زمانی اعلام شده، در آزمون عملی شرکت کنند.

داوطلبانی که در تاریخ‌های مقرر ( روزپنجشنبه 26 آبان و روز جمعه 27 آبان) به هر دلیلی موفق به شرکت در آزمون عملی در موعد مقرر نشده‌اند، می توانند برای‌ شرکت‌ در مرحله تمدید آزمون‌ عملی‌ با در دست‌ داشتن‌ مدارک لازم در روز چهارشنبه 14 دی ماه به دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تربیت معلم مراجعه‌ کنند.
دختران راس ساعت 9:00 صبح و پسران راس ساعت 13:00 روز 14 دی ماه می توانند به آدرس کرج، حصارک، دانشگاه تربیت معلم ، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی مراجعه‌ کنند.

این آزمون برای کلیه جاماندگان استان‌های مختلف کشور در آزمون‌های سراسری، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و دوره‌های کاردانی پیوسته فنی و حرفه‌ای پیش بینی شده است و داوطلبانی که قبلاً در تاریخ‌های 26 و 27 آبان در آزمون عملی شرکت کرده‌اند حق شرکت در این آزمون عملی را ندارند.

بنابراین گزارش داوطلبان باید از سلامت‌ کامل‌ جسم‌ و روان‌ برخوردار بوده و به خصوص از سلامت قلبی و ریه‌های خود یقین داشته باشند و آمادگی‌های لازم برای تست‌های آزمون‌ عملی‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را داشته باشند.

داوطلبان باید مدارکی از جمله اصل شناسنامه و یا کارت ملی، یک قطعه عکس 4×3، لباس‌ و کفش‌ ورزشی، اصل فیش واریزی بابت هزینه آزمون عملی به مبلغ 59 هزار ریال (5 هزار و 900 تومان) به حساب شماره 748 خزانه‌داری کل نزد بانک مرکزی (قابل واریز در کلیه شعبات بانک ملی) را به همراه خود داشته باشند.

همچنین داوطلبان باید اصل فیش واریزی بابت هزینه تست‌های سلامت و تندرستی و انجام معاینه پزشکی به مبلغ 60 هزار ریال (6 هزار تومان) به شماره حساب 2172269001003 نزد بانک ملی شعبه میرعماد (تهران) کد 187 بنام درآمد اختصاصی پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران) را همراه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز