با تشکیل کمیته‌بررسی منابع وزارت‌بهداشت؛

منابع اعتباری حوزه سلامت تا هفته آینده شناسایی و تعیین می‌شود

۱۳۹۱/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۳۹۴
منابع اعتباری حوزه سلامت تا هفته آینده شناسایی و تعیین می‌شود
آریایی نژاد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا هفته‌ آینده بودجه و منابع اعتباری وزرات بهداشت بررسی و شناسایی شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، احمد آریایی‌نژاد در تشریح دستور کار نشست کمیته ویژه بررسی و تعیین منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی، تصریح کرد: در این نشست ۱۰ نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،۱۰ نفر از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، محمدحسن طریقت‌منفرد سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی و مسوولان معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور حضور داشتند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست کمیته ویژه بررسی و تعیین منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی مشکلات حوزه سلامت به‌طور کامل بررسی شد، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا هفته‌ آینده بودجه و منابع اعتباری شناسایی و تعیین شود. 

عضو هیأت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: با توجه به این‌که مطالبات این وزارتخانه مانند اعتبار ۶ هزار میلیاردی و ۱۰ درصد از محل هدفمند کردن یارانه‌ها اختصاص نشده است، مجلس به‌دنبال منابع جدیدی برای اختصاص اعتبار به این حوزه است.

گفتنی است؛ در هفته آینده نشست کمیته ویژه بررسی و تعیین منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی با حضور مسوولان رده بالای این حوزه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز