رییس دانشگاه علوم پزشكی لرستان:

در هر ۲۴ دقیقه یك نفر بر اثر حوادث ترافیكی می میرد

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۸:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۵۸
در هر ۲۴ دقیقه یك نفر بر اثر حوادث ترافیكی می میرد
رییس دانشگاه علوم پزشكی لرستان گفت: حوادث ترافیكی زنگ خطری جدی برای سلامت و اقتصاد كشور است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، اردشیر شیخ آزادی رئیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با اشاره به رشد روزافزون صنعت و ورود تكنولوژی های صنعتی به زندگی بشر امروزی و به دنبال آن گسترش ارتباطات و توسعه شهرنشینی تصریح كرد كه سوانح، به ویژه حوادث ترافیكی یكی از مهمترین عوامل تهدید كننده جان انسان هاست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: در ایران هر ساله بالغ بر سیصد هزار مورد مرگ رخ می دهد كه بیماری های قلبی عروقی و حوادث ترافیكی علت عمده آن هستند به طوری كه در هر 24 دقیقه یك مرگ به علت حوادث ترافیكی به عنوان دومین عامل مرگ و میر رخ می دهد و این زنگ خطر جدی برای بخش سلامت و اقتصاد كشور است كه با توجه به خسارات اقتصادی حاصله و بروز معلولیت ها و عوارض روحی روانی متعاقب آن باید به طور ویژه به این معضل توجه كرد.

گفتنی است: كارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان به ریاست مهندس علی چراغیان معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در سالن اجتماعات شماره 2 استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در این نشست، روند اجرایی مصوبات قبلی ، ضرورت اجرای برنامه عملیاتی قلب و عروق و سوانح و حوادث ترافیكی دانشگاه و طرح مشكلات شركت های پخش دارویی به بحث و بررسی و تبادل نظر گذاشته شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز