در گفت‌وگو با برنا عنوان شد؛

دلالان؛عامل بی اعتمادی گردشگران سلامت در کشور

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۶۹۶۱۸
دلالان؛عامل بی اعتمادی گردشگران سلامت در کشور
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متاسفانه دلالان زمینه بی‌اعتمادی گردشگران سلامت را فراهم‌ می‌کند.

شهلا میرگلوی‌بیات، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا از وضعیت گردشگران سلامت انتقاد کرد و گفت: در اغلب استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور، توریسم درمانی تا حدود زیادی مورد توجه قرار گرفته، چرا که سبب کسب درآمد برای بیمارستان‌ها است. در حقیقت باید بر روند وضعیت توریسم درمانی و درآمدزایی آن نظارت شود تا این درآمدها در مسیر واقعی خود هزینه شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به این مطلب که متاسفانه دلالان وارد این عرضه شده‌اند، اظهار کرد: این امر آسیب‌هایی به حوزه سلامت وارد کرده، به‌طوری که می‌توان گفت بخش اعظم منافع مالی نصیب این افراد می‌شود. لازم است تا برخورد با دلالان در دستور کار قرار گیرد تا نحوه ورود گردشگران سلامت مدیریت شود.

به گفته میر گلو بیات، متاسفانه دلالان هزینه‌های مختلفی را سر راه توریست‌ها قرار می‌دهند؛ این در حالی است که خدمات مطلوب پزشکی به آن‌ها ارایه نمی‌شود که زمینه بی‌اعتمادی گردشگران سلامت را فراهم‌ می‌کند.

میرگلوی‌بیات با بیان این مطلب که باید برنامه ریزی درست این افراد را به مراکز دولتی هم سوق داد تا این بیمارستان‌ها نیز از ارز آوری توریسم درمانی بهره‌مند شده و بتوانند سامان یابند،گفت: در حقیقت توجه به بحث ارتقای خدمات رفاهی برای توریسم درمانی بسیار ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز