نخستین جشنواره فرهنگی هنری ام اس با نام پروانه های امید برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۵:۵۴
کد خبر: ۱۸۵۲۱۷
نخستین جشنواره فرهنگی هنری ام اس با نام پروانه های امید برگزار می‌شود
نخستین جشنواره فرهنگی هنری ام اس با نام پروانه های امید توسط انجمن ام اس و با مشارکت اداره کل ارشاد استان تهران از سوم تا هشتم خردادماه1393 برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری هفته ام اس، حسین كاكاوند از نهادهای ذی‌ربط نظیر نهاد ریاست جمهوری، وزارت بهداشت و درمان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، سازمان بهزیستی، شهرداری و دیگر ارگان ها و سازمان‌ها خواست تا در برگزاری این هفته مشارکت داشته باشند.

کاکاوند در خصوص نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری پروانه های امید که به مناسبت هفته ام اس از سوم تا هشتم خردادماه برگزار می‌شود اظهار کرد: جشنواره در یازده رشته فیلم، شعر، داستان نویسی، عكس، نقاشی، نگارگری، خوشنویسی، كاریكاتور، تصویرسازی، پوستر و مجسمه سازی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری هفته ام اس ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا تاریخ 22 اردیبهشت می باشد که بدینوسیله از همه هنرمندان دعوت می کنیم تا با حضورشان ما را در رسیدن به اهداف جشنواره یاری رسانند. ضمنا آثار ارسالی پس از داوری توسط هیت داوران در هر رشته نمایشگاهی از تاریخ سوم تا هشتم خردادماه در گالری اداره کل ارشاد استان تهران از ساعت 10 لغایت 21 به نمایش عموم در خواهد آمد و طی مراسمی از نفرات برتر در هر رشته در روز نهم خرداد در مراسم اختتامیه این هفته در برج میلاد تقدیر خواهد شد.

همچنین از نکات بسیار مهم و ویژه این جشنواره حضور هنرمندان فرهیخته و شاخص کشورمان به عنوان داوران و دبیران رشته های مختلف این جشنواره می باشد که همه آنها با حضورشان ما را در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره یاری می‌رسانند.

كاكاوند از برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی پروانه های امید خبر داد و گفت: این المپیاد به مناسبت هفته ام اس در دو بخش رقابتی و نمادین برای آقایان و بانوان مبتلا به ام اس برگزار می‌شود. در بخش رقابتی رشته‌های شنا، شطرنج، دارت، سواركاری و تنیس روی میز برگزار می‌شود و در هفته ام اس از برگزیدگان این برنامه تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد. و در بخش دوم، به دنبال برگزاری برنامه های ورزشی نمادین توسط تیم های ورزشی انجمن ام اس ایران در رشته‌های فوتسال، دوچرخه سواری، اسکی، كوهنوردی و پیاده روی خانوادگی هستیم.

كاكاوند در پایان ابراز امیدواری كرد که ارائه برنامه های این هقته بتواند گام موثری در افزایش خودباوری مبتلایان و ارتقای نگاه اجتماعی نسبت به ام اس باشد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.irmsnews.comمراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز